Auteur Topic: [kandidaten] Bram  (gelezen 89119 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #80 Gepost op: 18-04-2004, 21:58:49 »
Marijn, erg leuk dat je hier post... maar ik laat je even een stukje lezen uit de gedragsregels, die bij het menu 'interactie' staan

Citaat
Algemeen
- niet alleen in HOOFDLETTERS typen

gewoon voor de volgende keer, okee?

 ::zwaai::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #81 Gepost op: 19-04-2004, 13:05:59 »
supercar, kunnen we t een klein beetje vriendelijker houden? Je mag best een mening hebben over mensen maar je kan t ook wat genuanceerder zeggen  ::jaja::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #82 Gepost op: 19-04-2004, 17:50:15 »
Is wel duidelijk... ::ok::

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #83 Gepost op: 19-04-2004, 23:21:37 »
ANDER ONDERWERP

He Bram, laten we het hier gezellig houden op je site!!! Want je bent nou eenmaal een super gezellige vent!! Ben benieuwd wat je ons volgende week laat zien!!

Succes volgende week  ::bravo::

 ::zwaai::

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #84 Gepost op: 20-04-2004, 08:52:59 »
ANDER ONDERWERP

He Bram, laten we het hier gezellig houden op je site!!! Want je bent nou eenmaal een super gezellige vent!! Ben benieuwd wat je ons volgende week laat zien!!

Succes volgende week  ::bravo::

 ::zwaai::

Helemaal mee eens!! ::jaja::
Ga vooral zo door en ik ben reuze benieuwd naar vrijdag, welke verrassingen laat je nu weer zien? ::rofl::

Later...Karlijn  ::love:: ::tandpastasmiley::
Als ik jou was, was jij mij!

Offline supercar

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #85 Gepost op: 21-04-2004, 15:27:11 »
Linda, het zijn allemaal bikkels die meegedaan hebben aan het MK. Moet ik mijn mening nu soft en genuanceerd neerzetten?

Supercar

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #86 Gepost op: 21-04-2004, 16:02:11 »
...dat zegt ze wel, he?

net de herhaling gekeken (hoe bedoel je niks te doen) en ik vermoed dat Bram het nog wel eens moeilijk kan krijgen de komende afleveringen.

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #87 Gepost op: 23-04-2004, 19:55:29 »
...dat zegt ze wel, he?

en ik vermoed dat Bram het nog wel eens moeilijk kan krijgen de komende afleveringen.

Ik ben het met je eens. Het kan wel eens heel moeilijk voor hem worden als je de reacties van de groep van vorige week in ogenschouw neemt. Maar als hij er deze keer doorheen komt dan geef ik hem een goede kans om tot de top te komen. Succes ik zit al op mijn puntje van mijn stoel en heb net de intro voor vanavond gezien. Hartstikke leuk.

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #88 Gepost op: 23-04-2004, 21:41:39 »
Bram, zet 'm op he?!  8)
Laat ze allemaal een poepie ruiken en je weet het he?...blaffende honden bijten niet  ;)

Later...Karlijn  :-*
Als ik jou was, was jij mij!

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #89 Gepost op: 23-04-2004, 23:03:56 »
Oei oei oei, wat was dat spannend, je eerste retourstrijd maar je hebt je er prima doorheen geslagen, JIPPIE ben blij dat jij er niet uitligt!!!! Enne leuk dat Jaap zich er weer goed van heeft gered!!!

Tot volgende week, spannend hoor!!!!

 ::zwaai::  ::bravo::

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #90 Gepost op: 23-04-2004, 23:11:40 »
Oeffffffff, wat een spannende aflevering!! Jammer dat de andere kandidaten jou 'zwart' aan het maken waren...
Jaap heeft de juiste keuze gemaakt!!!!
Go Brammie!!!!  ::bravo::

Later...Karlijn

Als ik jou was, was jij mij!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #91 Gepost op: 23-04-2004, 23:40:53 »
Ik vind Bram een slijmventje!! Met z'n kleffe gezoen de hele tijd.
 :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #92 Gepost op: 24-04-2004, 09:27:29 »
Heftige uitzending. kwam nog al wat over Bram heen. Eigenlijk niet eerlijk. Als hij de vorige keer Maria hed gestemd dan was het ook niet goed geweest. En zo'n knuppel als Arjan die weer Jaap naar de retourstrijd zet en ook suzanne zijn mensen zonder body. Je hebt groot gelijk om alleen verder te gaan en laat ze maar een poepje ruiken. Succes verder.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #93 Gepost op: 24-04-2004, 10:40:35 »
Heftige uitzending. kwam nog al wat over Bram heen. Eigenlijk niet eerlijk. Als hij de vorige keer Maria hed gestemd dan was het ook niet goed geweest. En zo'n knuppel als Arjan die weer Jaap naar de retourstrijd zet en ook suzanne zijn mensen zonder body. Je hebt groot gelijk om alleen verder te gaan en laat ze maar een poepje ruiken. Succes verder.

Helemaal mee eens ::ok:: ... ben blij voor je dat je er nog in zit :)
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #94 Gepost op: 25-04-2004, 18:16:54 »
Bram was duidelijk buiten 'de bende van 6' gevallen. Jaap was al geen lid. Zo bleef een clubje van 4 over, maar dan zonder Bram. Bram en Jaap hebben zich dit gerealiseerd en de retourstrijd tactisch juist gespeeld. Resteert er nog een groep van 3.  ;D

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #95 Gepost op: 25-04-2004, 19:55:43 »
Zou er nu een nieuwe bende ontstaan? Bram en Jaap. Die twee zouden het wel eens ver kunnen schoppen. De sluwheid van die Bram en de kennis van Jaap. Goed koppel wat elkaar wel aanvoeld. Het was ook Bram die als eerste vroeging kreeg voor wat de bende van 6 betrof. Ben zeer benieud naar de volgende uitzending wat daar weer staat te gebeuren. ::rofl::

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #96 Gepost op: 26-04-2004, 14:41:43 »
Nou Bram, mijn complimenten hoor...je hebt het weer geweldig gespeeld... ::pinokkio::

Slim van je om je uit je eigen bende te kronkelen en nu heb je weer een ander "vriendje" gevonden om bij aan te kloppen...Je heb je gerealiseerd dat de bende je niet meer zo tof vind en houd er rekening mee dat je wel nog meer keren in de retourstrijd zal komen...en aangezien Jaap bijna een vaste plaats heeft hierin is het uitgekookt dat je nu bij Jaap gaat aanpappen...Zo heb je je eigen bende tegen de derde persoon die in de retourstrijd komt en zit je redelijk safe >:D

Jammer alleen dat je geen echte vent bent en gewoon zelf de laatste vraag had gehouden ::niet-ok::

Nou Bram op naar de volgende ronde, ik hoop dat ik nog veel van je "strategie" kan bewonderen. ;D

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #97 Gepost op: 26-04-2004, 14:56:35 »
Jammer alleen dat je geen echte vent bent ::niet-ok::

Die ken ik er meer  ::rofl:: ::jaja::   

Later...Karlijn
Als ik jou was, was jij mij!

Offline habari

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #98 Gepost op: 26-04-2004, 15:41:18 »
Het was ook Bram die als eerste vroeging kreeg voor wat de bende van 6 betrof.  ::rofl::

 ::rofl:: Vertrouw niet blind op de chronologie van de beelden.  En bedoel je niet Wroeging lieverd?  ::bravo::
Oost west mij best

Offline hakuna_shida

  • Erkend Insider
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #99 Gepost op: 27-04-2004, 21:39:55 »


 ::rofl:: Vertrouw niet blind op de chronologie van de beelden.    ::bravo::

Nee idd !!!! ::rofl::