Auteur Topic: [kandidaten] Bram  (gelezen 89089 keer)

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #20 Gepost op: 5-04-2004, 07:37:55 »
hakuna weet jij wat meer dan er te zien was. De regendans sloeg aan. Ik zag Kim nog in haar hemd door de regen lopen. De dans is daar alleen voor mannen anders had ze nog mee kunnen doen.  ::zwaai::http://

Inderdaad ik zag Kim ook in haar hemd voor bij rennen...Suus en Maria waren er ook bij, alleen dat is niet te zien... Die waren namelijk aan het voetballen..midden in de nacht...tussen de tentjes..... ::rofl::

Offline terschelling

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #21 Gepost op: 5-04-2004, 15:40:56 »
hallo Oepiel!
Ben inderdaad een nieuw-formerumer, inmiddels niet
meer zo hecht, maar toch zeker 5 jaar trouw geweest. Waar zou ik jou eventueel van kunnen kennen?????????
(veldje????
Ben idd ook errug nieuwsgierig? Woon jij ook bij Bram in de buurt of ken je hem puur van N-F? Dit is wel errug grappig zeg! Ben benieuwd of je reageert, lijkt me leuk! Houdoe

Offline terschelling

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #22 Gepost op: 5-04-2004, 15:51:30 »
de vlieger wordt door meer mensen herkend, dit zei aapha op een ander gedeelte van het forum:

Leuke uitzending. Zeker de dag met de kinderen zal een feest zijn geweest. Ik kom nog al eens op Terschelling en daar is een vliegermaker die ook van die vliegers heeft.Het geluk straalde van de gezichten. Kon het voor die kinderen maar altijd zo zijn. ::trots::

Offline Sterspeler

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • Cool!
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #23 Gepost op: 6-04-2004, 00:09:26 »
Bram: de vliegers waren TOP!!!
"to be or not to be..." That's the question!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #24 Gepost op: 6-04-2004, 09:54:18 »
als de kinderen hadden geweten hoeveel tijd en aandacht bram aan de vliegers had besteed, waren ze vast in zn rijtje komen zitten hoor..  ::jaja::

Offline supercar

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #25 Gepost op: 6-04-2004, 16:45:17 »
 ::tandpastasmiley::


 Hoi Bram,
 Hey ik snap niet waarom jij nou zo'n korte rij
 met kinderen achter je had staan! Je had een
 leuke opdracht verzonnen met Maria.
 Maar je had weer het geluk om niet in de retour-
 strijd te zitten!
 Ik ben benieuwd naar de volgende uitzending!

 Groetjes Supercar ::)

Offline hakuna_shida

  • Erkend Insider
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #26 Gepost op: 7-04-2004, 00:02:03 »
 ::rofl:: Hey merel !!! Denk eens even terug tijdens het voetballen tussen de tentjes deden Bram en Maria ook nog een stukje Jack ASS  na. Wat heb ik gelachen toen. Bram stond voorover gebukt met zijn rug naar maria en maria schopte met volle kracht van 3 meter afstand een bal tegen zijn ASS. Oeps sorry voor mijn taal gebruik.  ::oink::

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #27 Gepost op: 7-04-2004, 17:52:46 »
::rofl:: Hey merel !!! Denk eens even terug tijdens het voetballen tussen de tentjes deden Bram en Maria ook nog een stukje Jack ASS  na. Wat heb ik gelachen toen. Bram stond voorover gebukt met zijn rug naar maria en maria schopte met volle kracht van 3 meter afstand een bal tegen zijn ASS bips. Oeps sorry voor mijn taal gebruik.  ::oink::
zo dan ;)

misschien had ie dat beter aan de kinderen kunnen opvoeren dan he...  ;D *cora is benieuwd

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #28 Gepost op: 7-04-2004, 18:25:07 »
Asshole in one  ;D :)

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #29 Gepost op: 7-04-2004, 19:42:03 »
::rofl:: Hey merel !!! Denk eens even terug tijdens het voetballen tussen de tentjes deden Bram en Maria ook nog een stukje Jack ASS  na. Wat heb ik gelachen toen. Bram stond voorover gebukt met zijn rug naar maria en maria schopte met volle kracht van 3 meter afstand een bal tegen zijn ASS. Oeps sorry voor mijn taal gebruik.  ::oink::
JAAAAAAA!!!!!! ::rofl::
hahahahaha, dat was grappig!!!
Dat was haar ook geen tweede keer gelukt..jammer dat dat niet uitgezonden is...Een stuk leuker dan elke keer diezelfde flash back naar de "bende van zes" ;)

Offline jose15

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #30 Gepost op: 7-04-2004, 21:32:13 »
hallo mensen ik ben helemaal nieuw zat vanmiddag even voor de tv en zag daar net zo als een andere kandidaat(terschelling)bram voorbij komen.kende het programma niet maar ga het nu zeker volgen nu ik weet dat bram er in zit.het is een leuke spontane vent en ik hoop dat hij ver komt.nog een vraag:hoe kun je een bericht voor bram achterlaten gaat dat ook via dit forum?wil hem graag veel succes wensen. ::zwaai::

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #31 Gepost op: 7-04-2004, 21:33:15 »
Ben niet zo geinteresseerd in bram z'n achterkant... :o
als je het niet erg vind...hahaha

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #32 Gepost op: 7-04-2004, 21:40:23 »
hallo mensen ik ben helemaal nieuw zat vanmiddag even voor de tv en zag daar net zo als een andere kandidaat(terschelling)bram voorbij komen.kende het programma niet maar ga het nu zeker volgen nu ik weet dat bram er in zit.het is een leuke spontane vent en ik hoop dat hij ver komt.nog een vraag:hoe kun je een bericht voor bram achterlaten gaat dat ook via dit forum?wil hem graag veel succes wensen. ::zwaai::

hoi jose
dat heb je bij deze gedaan
de kandidaten komen bijna allemaal wel op dit forum

alleen houden ze het spannend door niet tevertellen wie van de kandidaten wie is
in dit onderwerp van Bram hebben 3 van de mk kandidaten al eens gereageerd
mischien bram zelf wel ????


Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline jose15

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #33 Gepost op: 7-04-2004, 22:06:14 »
nou ik kan dus hier reageren.hallo bram wil je even heel veel sukses wensen.zag vanmiddag dus tot mijn verbazing jou in dit programma erg leuk ik hoop dat je het ver gaat schoppen.lees dat je veel indruk maakt op een aantal dames,je bent dan ook een grote chameur.ken je nog van het eiland,we waren collega`s .wens je heel veel succes en plezier en ik laat nog wel eens van me horen.GOEIE!!!!

groeten van jose

Offline terschelling

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #34 Gepost op: 8-04-2004, 00:05:57 »
jaja, Bram, je hebt heel het eiland versierd  ;)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #35 Gepost op: 8-04-2004, 16:50:48 »
jaja, Bram, je hebt heel het eiland versierd  ;)

::rofl::   nu de kijkers van MK nog..?!

Sympathieke kandidaat, ondanks zijn bij vlagen wel erg hoge pq..  ;) idd ook een harde werker achter de schermen.

Van mij mag hij er nog een hele tijd inblijven, humor en  betrokkenheid zijn altijd goede ingrediënten..  ::trots::

En als we habari mogen geloven krijgen we nog interessantere kanten van Bram te zien dan de 'hole in one'   ::tandpastasmiley:: Et tu, Bram..?! ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #36 Gepost op: 8-04-2004, 20:12:23 »
Terschelling bezoekers genoeg zo te zien. Bram ik heb je al een paar keer als vampier op N-F mogen aanschouwen, waar je de hele camping de stuipen op het lijft jaagt, maar bij de twee afgelopen uitzendingen hangt er ook een behoorlijke spanning om het uitstemmen bij je. Hopelijk kunnen wij nog een aantal uitzendingen van je genieten, maar je weet maar nooit. Als ik de gidsen bekijk nog zeker twee keer. Met bungy jumpen hen ik je gezien opde foto en vandaag stond in de NCRV gids dat er volgende week wordt gedanst met de plaatselijke bevolking. Ook daar zijn al foto's van getoond. Weet iemand waarom de NCRV zo weinig naar buitenkomt met het programma? Een keer op RTL 4/5 en SBS en de kijkersaantallen zullen stijgen. ::zwaai::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #37 Gepost op: 8-04-2004, 21:50:45 »
geloof niet dat geld van een publieke omroep naar een comeceel tv station toemag gaan
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #38 Gepost op: 9-04-2004, 09:35:04 »
Nou jongens en meisjes,

Nog even en dan kunnen we 'onze' Bram weer aanschouwen!!  ::trots::
Ben errug benieuwd wat ie vanavond allemaal weer uitspookt  :P
Bram, ik hoop dat je nog lang in MK blijft dat maakt het voor mij leuker om naar te kijken.
Ik 'hoor' je mss het paasweekend wel...

good luck Karlijn  ;) ::ok::
Als ik jou was, was jij mij!

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #39 Gepost op: 9-04-2004, 14:23:46 »
We zullen vanavond eens zien welke bikkels  8) er een sprongetje durven wagen, Bram die doet dat zeker, foto's zien er goed uit!!!  ::vergroot::   ::ok::

Ik verheug me nu alweer op je nieuwe streken hihi  ::trots::  ::rofl::

 ::bravo:: ::zwaai::