Auteur Topic: [kandidaten] Bram  (gelezen 88625 keer)

Offline happygirl

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #140 Gepost op: 10-05-2004, 16:27:18 »
Was het maar het bespelen van mensen Jong! Ik vind gewoon dat deze kandidaat het flink achter de ellebogen heeft!
Die TOP wordt hem door mij in ieder geval niet gegund!

En genuanceerd is wel een erg geliefd woord zeg bij jullie Mapel!!!
Ik voel me er een beetje naar door....

Happygirl ::trots::

Offline jong

  • Forumlid
  • LEEF!!!!
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #141 Gepost op: 10-05-2004, 20:08:42 »
Ik vind niet dat Bram over de rug van een ander of achterbaks de top wil behalen lieve mensen en criticasters. Hij is slim, maar weet ook dat door met alle winden mee te waaien hij het risico loopt er zelf uitgestemd te worden. Ik zie hem meer als een strateeg dan een achterbakse man. Voor alle duidelijkheid; het zou niet mijn manier zijn, maar als iemand nou eenmaal zo in elkaar zit en zulk gedrag voor zichzelf kan verantwoorden is het voor mij oké. Het getuigt toch van lef om het besluit om iemand eruit te stemmen over te laten aan Jaap en als hij uiteindelijk zelf er iemand uit moet stemmen, dat hij Jaap eruit stemt. Iedere aflevering opnieuw heeft hij zijn kansen ingeschat en de goede bondjes gesloten. Hij maakt daar op de lange duur geen vrienden mee en ik denk dan ook dat hij de top niet behaalt, maar al met al vind ik het niet charmant ::trots::, maar wel slim. ::rofl::

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #142 Gepost op: 10-05-2004, 21:21:15 »

Voor alle duidelijkheid; het zou niet mijn manier zijn, maar als iemand nou eenmaal zo in elkaar zit en zulk gedrag voor zichzelf kan verantwoorden is het voor mij oké. Het getuigt toch van lef om het besluit om iemand eruit te stemmen over te laten aan Jaap

Beste Jong,

Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen:
het is niet jou manier, maar...is het voor mij ok.
Als ik vind dat het niet mijn manier is dan blijft ik het niet mijn manier vinden...ook al zit zo,n iemand in elkaar. Het zou dan gek zijn om dan ineens te zeggen dat het voor mij dan wel ok zou zijn. ???

Volgens mij heb je juist geen lef als je het eruit stemmen aan iemand anders over laat, als je zelf die mogelijkheid hebt. Volgens mij heb je dan geen ballen ;D

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #143 Gepost op: 10-05-2004, 21:46:51 »
Volgens mij spreek je jezelf een beetje tegen:
het is niet jou manier, maar...is het voor mij ok.
Als ik vind dat het niet mijn manier is dan blijft ik het niet mijn manier vinden...ook al zit zo,n iemand in elkaar. Het zou dan gek zijn om dan ineens te zeggen dat het voor mij dan wel ok zou zijn. ???
Als je het nou eens iets minder zwart-wit bekijkt? Niet op alle vragen kan met "ja" of "nee" worden geantwoord. Zoals ook in 'het echte leven'. Voor beide standpunten hier valt wat te zeggen, en dus ook voor alles ertussenin.

Je moet denk ik voorop stellen dat het 'maar' een spelletje is. Ik vind het niet netjes wat Bram doet, maar tactisch wel heel slim (mss zou ik het zelf wel op dezelfde manier spelen) Bram is voor mij nu (in afl. 7) een leukere kandidaat dan in aflevering 1. Juist omdat hij iedereen bedriegt en tegen elkaar uitspeelt.
« Laatst bewerkt op: 10-05-2004, 21:51:04 door molice »

Offline happygirl

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #144 Gepost op: 10-05-2004, 21:52:06 »
Beste forumleden,

Is de diarre van Bram dan ook een tactische zet? Of zou dat gewoon bij het echte leven horen?
Wat denken jullie beste forumleden, zou Bram nu nog aan de diarree zijn?
Het zou wel jammer zijn want dan haalt hij vast de top niet! Of misschien doet voor Bram een harde scheet toch nog wonderen!

Happygirl ::trots::

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #145 Gepost op: 10-05-2004, 22:37:52 »
Je moet denk ik voorop stellen dat het 'maar' een spelletje is.

Ja tuurlijk, ik weet ook wel dat het een spelletje is...maar het is ook leuk om een beetje te discuseren op het forum ::ok::

Offline jong

  • Forumlid
  • LEEF!!!!
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #146 Gepost op: 11-05-2004, 19:07:18 »
Ik ben het met je eens fireman. Discussieren is de bedoeling van deze site, een discussie op gang brengen. Alleen maar negatief over Bram denken en schrijven is net zo min als dat wat Bram wordt verweten. Zie vooral het leuke van de verschillende gedragsvormen van mensen en dat beoordelen vanuit je eigen referentiekader is prima. Ik weet nu echter zolangzaamaan ook dat mensen in gedrag zeer bepaald worden door de omstandigheden. Ook jij neemt je weliswaar voor om een dergelijke situatie oprecht, eerlijk en integer te reageren. Ik weet wel zeker dat je tijdens zo'n spel eigenschappen bij jezelf ontdekt die je niet voor mogelijk houdt. Daarom is veroordeling niet het goede woord, verwondering is beter.

Offline Nero

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #147 Gepost op: 11-05-2004, 19:51:45 »
Ik vind niet dat Bram over de rug van een ander of achterbaks de top wil behalen lieve mensen en criticasters. Hij is slim, maar weet ook dat door met alle winden mee te waaien hij het risico loopt er zelf uitgestemd te worden. Ik zie hem meer als een strateeg dan een achterbakse man. Voor alle duidelijkheid; het zou niet mijn manier zijn, maar als iemand nou eenmaal zo in elkaar zit en zulk gedrag voor zichzelf kan verantwoorden is het voor mij oké. Het getuigt toch van lef om het besluit om iemand eruit te stemmen over te laten aan Jaap en als hij uiteindelijk zelf er iemand uit moet stemmen, dat hij Jaap eruit stemt. Iedere aflevering opnieuw heeft hij zijn kansen ingeschat en de goede bondjes gesloten. Hij maakt daar op de lange duur geen vrienden mee en ik denk dan ook dat hij de top niet behaalt, maar al met al vind ik het niet charmant ::trots::, maar wel slim. ::rofl::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Bram is inderdaad erg slim om het op deze manier te spelen. Het gaat er uiteindelijk om dat je de top bereikt en op wat voor manier dat is, doet er niet zoveel toe. Bram is tenminste een kandidaat waar ik met plezier naar zit te kijken, zo'n passieveling als Arjan heb je geen zak aan. Ik vind het ook een erg dappere actie van hem om de vraag in eigen hand te houden, petje af Bram!


Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #148 Gepost op: 11-05-2004, 21:38:04 »

En genuanceerd is wel een erg geliefd woord zeg bij jullie Mapel!!!
Ik voel me er een beetje naar door....

Happygirl ::trots::

grijnzzzzzzzzzzzz....meisje,...ik zou er maar geen diaree van krijgen ;)...maar even zonder dollen.....
Het is zo jammer dat er mensen zijn die steeds maar weer bij herhaling afgeven op kandidaten. Na 1, 2, 3, tig keer de zelfde afbrandende kritiek neer te zetten weten we het wel. Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat de sfeer op dit forum niet de sfeer is die wij bij Realitynet gewend zijn.  :\'( :\'( Iets wat wordt gestart door een paar mensen groeit uit tot een moment dat iedereen op elkaar zit te hakketakken en het eigenlijk geen leuke discussie meer is. En wat hebben we daar nou aan??  :-\\ Juist door dit hier te proberen te voorkomen door de users er op aan te spreken zoveel mogelijk respect te tonen voor elkaar, voor de mensen waar je het over hebt en voor elkaars mening en inderdaad zo genuanceerd mogelijk je mening weer te geven zou dit een een  plek moeten kunnen zijn waar iedereen zich prettig bij voelt. Het heeft voor dit forum helaas niet helemaal zo mogen zijn. Dat is te betreuren. Laten we hopen dat , áls er ooit een volgende Missie komt, het dan anders zal gaan. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #149 Gepost op: 12-05-2004, 21:55:40 »
Alleen maar negatief over Bram denken en schrijven is net zo min als dat wat Bram wordt verweten. Zie vooral het leuke van de verschillende gedragsvormen van mensen en dat beoordelen vanuit je eigen referentiekader is prima. 


Ben ik het niet mee eens...Er wordt alleen maar zo op hem gereageerd omdat hij op een rare en minder prettige gedragsvormen projecteerd...actie-reactie.
Misschien als er wat leuke gedragsvormen bij hem konden worden waargenomen, dat ik mijn mening bijstel...voorlopig is daar weinig van te zien.. ::trots::


Ps. En hoe weet jij wanneer ik aan een spel meedoe, dat ik ook eigenschappen bij mezelf zal ontdekken die ik niet voormogelijk houd.. ???

Offline jong

  • Forumlid
  • LEEF!!!!
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #150 Gepost op: 12-05-2004, 21:58:20 »
Ja fireman. Ik denk dat ik je nu al beter ken dan je denkt ::pinokkio:: ::rofl::

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #151 Gepost op: 13-05-2004, 16:01:35 »
Ja ja Jong, dat denk je maar... ::ohno::

Offline callie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hakuna matata
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #152 Gepost op: 15-05-2004, 11:32:00 »
Ik blaade dat Bram nog mee naar het laatste stukje mocht. Wat is die jongen achterbaks. Genoeg van complotten hebben, en dan er maar zelf weer een beginnen de vorige keer. Ik vind hem nep, en erg achterbaks. Gewoon niet oprecht. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij een ambulancebroeder is.
Sorry, maar ik vond het net een tienermeidje, wat roddelt achter de rug van de vriendinnetjes,. en hij zet mensen tegen elkaar op. Ik denk dat mensen in zijn directe omgeving hem nu wel door hebben in real life, en hij zal er zelf de rekening voor moeten betalen.

Ik gun iedereen alles, maar die top gunde ik Suzanne. Gelukkig is het dan ook zo gegaan.
callie

Offline elientjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #153 Gepost op: 15-05-2004, 13:43:42 »

Wal jammer dat hij er niet echt voor heeft hoeven strijden. Maar dat zei hij zelf ook. Maar toch een goeie 2de hoor Bram!!! ::ok::

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #154 Gepost op: 15-05-2004, 13:49:34 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

PROFICIAT MET JE TWEEDE PLAATS!! ECHT TOPPIE!!
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Als ik jou was, was jij mij!

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #155 Gepost op: 15-05-2004, 18:45:08 »
Ik blaade dat Bram nog mee naar het laatste stukje mocht. Wat is die jongen achterbaks. Genoeg van complotten hebben, en dan er maar zelf weer een beginnen de vorige keer. Ik vind hem nep, en erg achterbaks. Gewoon niet oprecht. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij een ambulancebroeder is.
Sorry, maar ik vond het net een tienermeidje, wat roddelt achter de rug van de vriendinnetjes,. en hij zet mensen tegen elkaar op. Ik denk dat mensen in zijn directe omgeving hem nu wel door hebben in real life, en hij zal er zelf de rekening voor moeten betalen.

Ik gun iedereen alles, maar die top gunde ik Suzanne. Gelukkig is het dan ook zo gegaan.


Ik ben uit Bram zijn 'directe omgeving' en ik kan je vertellen dat hij een superprijs heeft gewonnen door met dit programma mee te doen en zeker, ook nu na het programma, NIET een rekening betaald, waarom zou hij? Die gozer heeft er super van genoten en het terecht want hoe je het ook wend of keert, schijnbaar heeft hij het SPEL goed gespeeld want was anders nooit zo ver gekomen, en wat ik al zeg: dat was als een hele grote overwinning voor hem!

Bram, ik ben trots op je en velen met mij, maar dat weet je wel! Jammer dat je soms wat anders bent neergezet door de NCRV als dat je bent, maar dat weet iedereen die je kent!! Laat de rest maar denken wat ze willen, dat is verder aan hen!

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #156 Gepost op: 15-05-2004, 22:58:39 »


Ik ben uit Bram zijn 'directe omgeving' en ik kan je vertellen dat hij een superprijs heeft gewonnen door met dit programma mee te doen en zeker, ook nu na het programma, NIET een rekening betaald, waarom zou hij? Die gozer heeft er super van genoten en het terecht want hoe je het ook wend of keert, schijnbaar heeft hij het SPEL goed gespeeld want was anders nooit zo ver gekomen, en wat ik al zeg: dat was als een hele grote overwinning voor hem!

Bram, ik ben trots op je en velen met mij, maar dat weet je wel! Jammer dat je soms wat anders bent neergezet door de NCRV als dat je bent, maar dat weet iedereen die je kent!! Laat de rest maar denken wat ze willen, dat is verder aan hen!

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Nou goed gespeeld hoor ::pinokkio:: Get a live man...En ga niet de NCRV de schuld geven van dat domme gedrag van die Bram van je!! Kijk alleen al naar het persoonlijke geldbedrag dat ie "gescoord"heeft. Hij heeft gewoon mazzel gehad en voor de rest zich er goed doorheen geslijmd.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #157 Gepost op: 16-05-2004, 10:32:51 »

En ga niet de NCRV de schuld geven van dat domme gedrag van die Bram van je!!

Iedereen weet dat ze met de banden knippen en plakken dingen anders kunnen laten lijken dan ze zijn!  ;D


Kijk alleen al naar het persoonlijke geldbedrag dat ie "gescoord"heeft.

Voor de start van de missie wist iedereen dat de hoofdprijs enkel en alleen de beklimming van de kili zou zijn dus geld is NOOIT de motivatie geweest en dus ook NIET interresant!! Hij heeft een ervaring die weinig mensen hebben opgedaan en dat is onbetaalbaar en niet in geld uit te drukken  ::jaja::

Onderstaande post slaat wellicht op jou Anzjie?!

Het is zo jammer dat er mensen zijn die steeds maar weer bij herhaling afgeven op kandidaten. Na 1, 2, 3, tig keer de zelfde afbrandende kritiek neer te zetten weten we het wel. Het heeft er in ieder geval voor gezorgd dat de sfeer op dit forum niet de sfeer is die wij bij Realitynet gewend zijn.  :\'( :\'( Iets wat wordt gestart door een paar mensen groeit uit tot een moment dat iedereen op elkaar zit te hakketakken en het eigenlijk geen leuke discussie meer is. En wat hebben we daar nou aan??  :-\\ Juist door dit hier te proberen te voorkomen door de users er op aan te spreken zoveel mogelijk respect te tonen voor elkaar, voor de mensen waar je het over hebt en voor elkaars mening en inderdaad zo genuanceerd mogelijk je mening weer te geven zou dit een plek moeten kunnen zijn waar iedereen zich prettig bij voelt. Het heeft voor dit forum helaas niet helemaal zo mogen zijn. Dat is te betreuren. Laten we hopen dat , áls er ooit een volgende Missie komt, het dan anders zal gaan. :)

Later...Karlijn
Als ik jou was, was jij mij!

Offline callie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hakuna matata
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #158 Gepost op: 16-05-2004, 12:14:16 »
Prima oepiel, ik gun het iedereen, een droom die werkelijkheid wordt, maar ik vertrouw dat menneke niet, en daar heeft ie het helaas zelf naar gemaakt. ( weet je nog die aflevering dat jaap eruit ging...?)
btw: ik schreef 'blaade', maar ik bedoelde baalde, was een typefoutje.
Ook al is ie op tv geweest, dat lukt iedereen vandaag de dag, maar ik zou hem niet meer vertrouwen als ik uit zijn omgeving kwam. Sorry, maar het is mijn mening...
callie

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #159 Gepost op: 16-05-2004, 15:00:53 »
Jammer Bram... ::pinokkio::

Toch nog gerechtigheid... ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::