Auteur Topic: [kandidaten] Bram  (gelezen 89087 keer)

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #120 Gepost op: 7-05-2004, 23:29:01 »
Je was goed in de retourstrijd, Bram !  ::ok::

Heb dus toch iets positiefs kunnen vinden ook... (zucht)

Offline duijmpie

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #121 Gepost op: 7-05-2004, 23:58:23 »
Bram,

Ik vind het jammer dat je je zo verlaagd met al die samenzweringen. Je zit er vol mee.



« Laatst bewerkt op: 8-05-2004, 19:20:24 door duijmpie »

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #122 Gepost op: 8-05-2004, 12:02:13 »
Nog niemand gereageerd hier?  ??? Hoe kan dat nu? Ik vind Bram persoonlijk de leukste kandidaat na het zien van de eerste aflevering. Ik vind hem wel niet sympathiek overkomen....en hoe ie daar samen met Kim voorop loopt. Ik hoop dat ie ver gaat komen! ik kan het mis hebben maar volgens mij komt ie ook nog eens bij mij uit de buurt  ::ok::

Ik geloof dat mijn hormonen nog al opspeelden na het zien van de eerste aflevering....mijn mening is nu helaas wat minder rooskleurig........ik vind Bram iedere week minder sympathiek worden  ::niet-ok::....zonde Bram!
That's all

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #123 Gepost op: 8-05-2004, 13:25:08 »

Geen complot met Jaap maar wel met de dames  :-X, niet echt fair ::schaam::
Je sprak jezelf constant tegen! Je wilt af van die complotten en toch begin je er zelf weer 1? ::ohno::

Kijk dat bedoel ik nou  ::ohno:: Als je dan geen complotten meer wil, doe het dan helemaal niet  ::niet-ok::
Smiling isn't a crime..

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #124 Gepost op: 8-05-2004, 19:00:16 »
Ben blij dat je nu toch echt de ogen van vele hebt geopend, over hoe je nu echt bent... >:D

Ik heb maar een vraag:

Waarom heb je zo weinig geld van de andere kandidaten gehad? ::tandpastasmiley::

Offline JP

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #125 Gepost op: 8-05-2004, 19:14:27 »
Ik heb maar een vraag:

Waarom heb je zo weinig geld van de andere kandidaten gehad? ::tandpastasmiley::

duidelijk zaak lijkt me, hij heeft nog eigenlijk nix nuttigs gedaan  ::oink::

Zal je wellicht zelf ook wel opgevallen zijn ;D

Offline Stevanovich

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #126 Gepost op: 8-05-2004, 21:39:55 »
Beste Bram,

Na een aflevering of 2 waren mijn sympathieen voor jou al vrijwel verdwenen. Er waren alleen nog genoeg mensen over (te lezen op het forum), die jou wel oke vonden. VONDEN. Wat deze aflevering heb jij het echt verknald!

Eigenlijk hoef ik het niet meer te herhalen.. Maartoch:

BRAM ZEI: Suzanne heeft het tot nu toe wel heel erg makkelijk gehad.
Yeah sure. Suzanne is gewoon GOED en STERK. Ze heeft veel gewonnen en valt niet zo op in de groep, wat haar niet via stemmen in de retour strijd heeft gezet. Je opmerking was echt LAAG

BRAM ZEI: Dus ik mag dit niet met de dames bespreken?
JETSKE: Nee inderdaad niet.
En ja hoor. Onze Gosip-quizmaster ging naar Suus om haar even flink op te naaien.

BRAM ZEI: Jaap, ik ga jou er echt niet uit stemmen hoor!!
BRAM ZEI OOK: Ik wil met de dames naar de top.
Oh oh oh oh.. Nu weet je zeker dat niemand je meer zal vertrouwen.

BRAM ZEI: Duiken lukt niet, komt vast door de diaree
Zoek eens op Google naar duiken + diaree. Veel mensen hebben daar last van. Nergens (zover ik heb kunnen zien) heeft iemand er problemen mee.

BRAM ZEI: Ik ben de complotten zat.
Heeft geen uitleg nodig ;)

BRAM ZEI: Ik hoop dat ik de kilimanjaro haal
Ik gun het je niet. Je hebt het echt niet verdiend. Al ben ik wel erg benieuwd of je het fysiek zou halen.


Dan zullen sommige mensen denken: Stevanovich loopt alleen maar Bram af te zeiken. Tsja. Hij laat weinig keus.. Hij heeft ook wel wat leuke dingen gedaan.. deze zijn alleen niet blijven hangen.


GO GIRLS!!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #127 Gepost op: 8-05-2004, 22:02:35 »
Dan zullen sommige mensen denken: Stevanovich loopt alleen maar Bram af te zeiken. Tsja. Hij laat weinig keus.. Hij heeft ook wel wat leuke dingen gedaan.. deze zijn alleen niet blijven hangen.


Nou, ik word er eerlijk gezegd wel erg moe van dat mensen dit forum telkens gebruiken om kandidaten toe te spreken. Je kunt toch gewoon wel je mening geven zonder dat dat meteen een preek voor een kandidaat hoeft te zijn? Alsof ze jou verantwoording schuldig zijn zeg.
 :(
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline happygirl

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #128 Gepost op: 8-05-2004, 22:12:21 »
Hallo Bram,

IK had me jou eerlijk gezegd heel anders voorgesteld! Op deze 7e pagina laten veel forumleden weten dat ze je niet echt tof meer vinden! Het lijkt wel of je schizofreen bent! Want meerdere persoonlijkheden die heb je de laatste drie afleveringen wel laten zien!
Jammer dat je je zo opstelt!
 ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Ik denk dat er nog maar weinig kijkers zijn die jou de top gunnen!
En Stevanovich, die 'preek' zoals die door een ander benoemd werd, die kan niet beter! Volgens mij komt die luid en duidelijk over!

Happygirl ;) ;)

Offline Stevanovich

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #129 Gepost op: 8-05-2004, 22:35:00 »


Nou, ik word er eerlijk gezegd wel erg moe van dat mensen dit forum telkens gebruiken om kandidaten toe te spreken. Je kunt toch gewoon wel je mening geven zonder dat dat meteen een preek voor een kandidaat hoeft te zijn? Alsof ze jou verantwoording schuldig zijn zeg.
 :(

Ze zijn geen verantwoording schuldig, maar dat heet discussie.. Het is natuurlijk mijn bedoeling dat mensen gaan reageren op het bericht en dat er dus een gesprek ontstaat.. Heyy CONVERSATIE! Dat is de bedoeling van een Forum.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #130 Gepost op: 8-05-2004, 22:36:50 »
Ze zijn geen verantwoording schuldig, maar dat heet discussie.. Het is natuurlijk mijn bedoeling dat mensen gaan reageren op het bericht en dat er dus een gesprek ontstaat.. Heyy CONVERSATIE! Dat is de bedoeling van een Forum.

ja, inderdaad, en dus moet je je richten tot de forumleden (lezers) en niet tot Bram ::ohno::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Stevanovich

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #131 Gepost op: 8-05-2004, 22:39:57 »
Niet mee eens.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #132 Gepost op: 8-05-2004, 22:42:06 »
verwacht jij dan met Bram in discussie te gaan?
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Stevanovich

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #133 Gepost op: 8-05-2004, 22:50:11 »
zou wel leuk zijn om zijn reaktie op de vragen te horen. Aan de hand van reakties van andere forumleden heeft zijn gedrag van de afgelopen aflvering veel vragen veroorzaakt.

Of is het een beter idee deze tijdens de fan-dag te stellen!? Graag je reaktie.

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #134 Gepost op: 8-05-2004, 22:52:16 »
als je ze in het topic neer zet voor vragen aan de kandidaten worden ze door de kandidaten na de finale beantwoordt

daar heb je dus de meeste kans op een antwoord

dit is de titel er van

Brandende vragen, heikele kwesties!!! ( pas na afloop van MK beantwoord )

« Laatst bewerkt op: 8-05-2004, 22:54:09 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #135 Gepost op: 8-05-2004, 22:52:36 »
ja, op de fandag lijkt me een goed plan, dan kun je hem de hand schudden en vragen stellen en dan heb je meer kans op een antwoord dan hier denk ik ::tandpastasmiley:: ... heb namelijk nog nooit een Bram hier zien posten
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Stevanovich

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #136 Gepost op: 8-05-2004, 22:54:29 »
Kijk.. Aan zo een antwoord heb ik wat. Geen fratsen.. Dat scheelt!!
 ::ok::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #137 Gepost op: 9-05-2004, 14:54:50 »

Dan zullen sommige mensen denken: Stevanovich loopt alleen maar Bram af te zeiken. Tsja. Hij laat weinig keus.. Hij heeft ook wel wat leuke dingen gedaan.. deze zijn alleen niet blijven hangen.

Ze zijn geen verantwoording schuldig, maar dat heet discussie.. Het is natuurlijk mijn bedoeling dat mensen gaan reageren op het bericht en dat er dus een gesprek ontstaat.. Heyy CONVERSATIE! Dat is de bedoeling van een Forum.


Uiteraard kun je op dit forum je mening kwijt en mensen uitnodigen tot discussie. Daar is niks mis mee en is een forum, zoals je terecht opmerkt ook voor bedoelt. Waar wij alleen voor willen waken is dat men het respect voor de mensen waar je over spreekt niet uit het oog verliest. We hebben berichten moeten verwijderen van mensen die werkelijk een kandidaat liever dood zagen en hem uitmaakte voor alles wat mooi en lelijk is.
Bovendien moet men ook niet uit het oog verliezen, dat wij louter een alleen kunnen reageren op wat we op TV zien. De werkelijkheid zou wel eens minder dramatisch kunnen zijn dan het ons wordt voorgeschoteld.  Dus geef gerust je mening, echter genuanceerd en in normale bewoordingen, dan is er niets aan de hand lijkt mij zo ... ;) :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jong

  • Forumlid
  • LEEF!!!!
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #138 Gepost op: 9-05-2004, 20:23:38 »
Het is prima zoals het spel gespeeld wordt. Zo zit ook het echte leven in elkaar. Soms is het verliezen of winnen en soms ga je heel ver om je doel te behalen. Niets mis mee, alleen zien we het nu echt in beeld, terwijl dit soort gesmoes zich meestal in achterafkamertjes afspeelt. Uiteindelijk heeft Bram het spel het meest slim gespeeld. Geen reader bestudeerd, niet duper sportief, maar erg goed in het bespelen van mensen. Dat heeft hem in ieder geval dicht bij de top gebracht en dat was toch de opzet van het spel. Goed gedaan dus jochie ::zwaai::

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Bram
« Reactie #139 Gepost op: 10-05-2004, 15:20:05 »
Uiteindelijk heeft Bram het spel het meest slim gespeeld. Geen reader bestudeerd, niet duper sportief, maar erg goed in het bespelen van mensen. Dat heeft hem in ieder geval dicht bij de top gebracht en dat was toch de opzet van het spel. Goed gedaan dus jochie ::zwaai::

Nou Jong,

Het is maar was je slim vind..ik vind het niet slim maar achterbaks...Bram was duidelijk de zwakste kandidaat van de overgebleven kandidaten...maar door zich steeds in verschillende bochten te wringen blijft hij buiten schot..

Ik had liever gezien dat mensen eerlijk bleven. Je hebt gelijk dat je in het echte leven je doel moet halen maar niet over de rug van een ander... Jammer dat je vind dat daar nix mis mee is. Ik vind van wel...