Auteur Topic: Missie Kilimanjaro  (gelezen 32890 keer)

Offline Pim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • één champignonnetje tralalala
Re:Missie Kilimanjaro
« Reactie #20 Gepost op: 22-10-2003, 12:33:20 »
Ik heb me opgegeven, leek me toch wel leuk om aan mee te doen. Zaterdag de 25e is als het goed is de eerste selectie. Ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte.  ;D
Voor een vergelijking van low-budget vliegmaatschappijen: VliegticketVergelijker.nl

Offline Pim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • één champignonnetje tralalala
Re:Missie Kilimanjaro
« Reactie #21 Gepost op: 24-10-2003, 14:53:05 »
Ik heb vandaag een brief gekregen:

"Hartelijk dank voor uw aanmelding voor deelname aan ons programma "Missie Kilimanjaro". Wij moeten u helaas meedelen dat bij de eerste selectie van kandidaten de keuze niet op u is gevallen. Wij hopen dat u er begrip voor heeft dat we in het stadium van de eerste selectie niet iedereen persoonlijk kunnen telichten hoe onze keuze tot stand is gekomen. Wij danken u nogmaals voor de genomen moeite en voor het invullen van het formulier met uw persoonlijke gegevens. ..."

 :(   :(

Damn nou moet ik strax gewoon echt beginnen met afstuderen. Of weet iemand anders nog een uitdagend iets?
Voor een vergelijking van low-budget vliegmaatschappijen: VliegticketVergelijker.nl

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Missie Kilimanjaro
« Reactie #22 Gepost op: 24-10-2003, 14:57:59 »
Damn nou moet ik strax gewoon echt beginnen met afstuderen. Of weet iemand anders nog een uitdagend iets?

Uhhh, volgens de laatste geruchten zal er weer 'n Big Brother komen in 't voorjaar van 2004.   :-X

Waarom ga je niet lekker afstuderen? Dat is op zich ook al 'n uitdaging! Ik ga zelf, als ik tenminste ooit 'n plaats vind  ::) , ook in februari afstuderen.  8)

Offline Pim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • één champignonnetje tralalala
Re:Missie Kilimanjaro
« Reactie #23 Gepost op: 24-10-2003, 23:07:45 »
Big Brother ??  ??? ??? ??? Nooo hehe no offense, maar ik ben meer op zoek naar een iets avontuurlijker iets :D

[spam mode ON]
Als iemand trouwens een leuke afstudeeropdracht voor Kunstmatige Intelligentie weet... please let me know :)
[spam mode OFF]
Voor een vergelijking van low-budget vliegmaatschappijen: VliegticketVergelijker.nl

Offline Shirley

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kiekeboe! ;)
Re:Missie Kilimanjaro
« Reactie #24 Gepost op: 24-10-2003, 23:12:23 »
Hey Pim,

Ik heb t zelfde mooie brieffie gehad over missie Kilimanjaro. Ik moet zeggen dat ik me voor de lol had ingeschreven omdat de selectie van Planet me goed bevallen was (GEZELLIGGGGGGGG!!!)... maar jammer; t gaat nie door!

Spreek je snel!

XxX Shirley

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Missie Kilimanjaro
« Reactie #25 Gepost op: 24-10-2003, 23:12:56 »
Big Brother ??  ??? ??? ??? Nooo hehe no offense, maar ik ben meer op zoek naar een iets avontuurlijker iets :D

Nou, 3 maanden in 'n huis opgesloten zitten met types als Kelly lijkt me toch wel 'n heel avontuur.  ;)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Missie Kilimanjaro
« Reactie #26 Gepost op: 24-10-2003, 23:14:38 »
Idols-2, misschien? ;D ;D, het geeft niet als je niet kunt zingen

Pim en Shirley: jammer voor jullie beiden, maar er doen zich tegenwoordig nogal wat mogelijkheden voor, op dit gebied.

[spam mode ON]
Als iemand trouwens een leuke afstudeeropdracht voor Kunstmatige Intelligentie weet... please let me know :)
[spam mode OFF]
Het Nederlands Elftal op een zodanige manier programmeren, dat een strafschop (strafschoppenserie) het gewenste resultaat heeft, misschien? Je zag het vorige week bij Kopspijkers: zelfs de Nederlandse robotten bakten daar niets van!
« Laatst bewerkt op: 24-10-2003, 23:19:35 door bodejosm43 »

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Missie Kilimanjaro
« Reactie #27 Gepost op: 11-02-2004, 11:23:06 »
Uit bijgevoegd bericht is niet op te maken, of de streefdatum gehaald wordt, maar lees hier maar eens:

http://info.omroep.nl/ncrv?nav=uednHsHtGPHsDvD
« Laatst bewerkt op: 11-02-2004, 11:25:08 door Bodejos »

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Missie Kilimanjaro
« Reactie #28 Gepost op: 12-02-2004, 16:34:46 »
Quote uit aangehaald artikel door Bodejos:

Citaat
“Voor Missie Kilimanjaro hebben we de keuze gemaakt om uiterst primitief met twee vrachtwagens en tenten door Afrika te trekken. Dat betekent dus ook voor de crew, na een lange draaidag met temperaturen boven de veertig graden, absoluut afzien. Iedereen is er vol enthousiasme aan begonnen, maar dit is een uitputtingsslag en niet alleen voor de kandidaten…We zijn nu vier weken onderweg, hebben nog twee weken te gaan en het zwaarste nog niet eens gehad; de beklimming van de Kilimanjaro! Afrika is een geweldig continent en we maken schitterende televisie, maar ik vraag me nu wel af waar we aan zijn begonnen…”, aldus de eindredacteur.

Zo raakte al na de eerste week de spelregisseur besmet met dysenterie en moest hals over kop terug naar Nederland, werden de NCRV- trucks in het Keniaase Lake Nakuru aangevallen door bavianen en wordt de productie regelmatig vertraagd door technische problemen veroorzaakt door met name stof dat overal in doordringt. “Gelukkig heeft onze technische crew tot nu toe alle problemen kunnen oplossen, maar er is inmiddels al heel wat techniek gesneuveld.” Ook wil de douane van Tanzania op dit moment de opnamebanden niet vrijgeven, die nodig zijn om de opnamen te maken op Mafia Island en de definitieve klim naar de top van de Kilimanjaro.

Misschien hadden ze alles wat beter voor moeten bereiden. In ieder geval komt de spreker in dit artikel me tamelijk over als een watje.
Avontuur is leuk, een goede voorbereiding het halve werk.

Offline hakuna_shida

  • Erkend Insider
Re: Missie Kilimanjaro
« Reactie #29 Gepost op: 12-02-2004, 18:53:18 »
 :-[  leer mij Afrika kennen die mensen moet je echt 100 keer alles vertellen voor ze iets snappen en dan doen ze het nog net andersom. En wat mijn ervaring betreft met de douane, lijkt me duidelijk dat ze die banden achter houden, ze ruiken geld!!!

Offline lukiam

  • Forumlid
Re: Missie Kilimanjaro
« Reactie #30 Gepost op: 12-02-2004, 20:46:09 »
:-[  leer mij Afrika kennen die mensen moet je echt 100 keer alles vertellen voor ze iets snappen en dan doen ze het nog net andersom.

Heb je het nu over Afrikanen  ??? Zo ja: dan ben ik het absoluut niet met je eens.

Daarbij: het ging hier over nederlandse crew volgens mij. En bijvoorbeel stof: tja, dat weet je als je in Afrika bent en daar kun je in NL al de nodige voorzorgsmaatregelen voor nemen.

En afzien met 2 trucks en tenten  ??? Ik begrijp werkelijk niet wat daar afzien aan is, ook al ben je een hele dag aan het werk.

Offline hakuna_shida

  • Erkend Insider
Re: Missie Kilimanjaro
« Reactie #31 Gepost op: 13-02-2004, 13:33:05 »
 ;) Ja het is een ervaring van mij geweest hoor misschien idd. beetje te veel over 1 kam niet alle afrikanen zullen zo zijn. En stof ja dat is net als regen en zon duidelijk dat je daar mee te maken krijgt in Afrika.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Missie Kilimanjaro
« Reactie #32 Gepost op: 24-02-2004, 12:00:41 »
Dave1980: leuk om een berichtje van je te ontvangen. Ik kan echter niet via pm antwoorden, vandaar dat ik dat hier doe: ik ben benieuwd hoe je het ervan af hebt gebracht.

Offline _Frank_

  • Erkend Insider
Re: Missie Kilimanjaro
« Reactie #33 Gepost op: 5-03-2004, 17:24:33 »
lijkt me wel wat, dit. Heb deze info gevonden bij de NCRV...

Een avontuurlijke afvalrace naar de top van Afrika

De NCRV zendt vanaf 26 maart het achtdelige programma Missie Kilimanjaro uit.
Missie Kilimanjaro is een spannende afvalrace waarin tien kandidaten onder primitieve omstandigheden naar de top van Afrika trekken. Kandidaten worden getest op doorzettingsvermogen, samenwerking, intelligentie en fysieke conditie. Uiteindelijk blijft er een kandidaat over voor de laatste etappe van de missie: de beklimming van de Kilimanjaro.
De kijker kan acht weken lang de ontberingen, avonturen en de strijd van de kandidaten volgen en kennismaken met de cultuur en natuur van Afrika.

De kandidaten reizen per truck, slapen in tenten en zijn volledig op zichzelf aangewezen. Ze reizen als groep, maar strijden een individuele strijd. In elk programma worden de drie zwakste kandidaten geselecteerd. Deze drie spelen aan het einde van het programma een spel, de retourstrijd, waarin wordt bepaald wie van de drie naar huis gaat.
Alle kandidaten hebben aan de start van de expeditie een persoonlijke waarde van € 2.000. Aan het einde van elke aflevering moet steeds 1 kandidaat naar huis en zijn persoonlijke waarde aan één van de overgebleven kandidaten geven. De winnaar zal in de laatste aflevering de Kilimanjaro, de hoogste berg van Afrika, beklimmen en maakt kans het door hem verdiende geldbedrag te verzilveren.

“Voor Missie Kilimanjaro hebben we de keuze gemaakt om uiterst primitief met twee vrachtwagens en tenten door Afrika te trekken. Dat betekent dus ook voor de crew, na een lange draaidag met temperaturen boven de veertig graden, absoluut afzien”, aldus eindredacteur Sipke Dijkstra.
Zo raakte al na de eerste week de spelregisseur besmet met dysenterie en moest hals over kop terug naar Nederland, werden de NCRV- trucks in het Keniaase Lake Nakuru aangevallen door bavianen en werd de productie regelmatig vertraagd door technische problemen veroorzaakt door met name stof dat overal in doordringt. Ook wilde de douane van Tanzania de opnamebanden niet vrijgeven, die nodig waren om de opnamen te maken op Mafia Island en de definitieve klim naar de top van de Kilimanjaro.

In de eerste aflevering reist het team door Tanzania van Lake Manyara, via de Ngorongoro krater door de Serengeti naar Serona.

Een top is zo hoog als het dal diep is

Offline hakuna_shida

  • Erkend Insider
Re: Missie Kilimanjaro
« Reactie #34 Gepost op: 13-03-2004, 09:25:57 »
 :o Mafia Island is heel gaaf maar wel HOT HOT HOT!!!

Groetjes The Men....

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: Missie Kilimanjaro
« Reactie #35 Gepost op: 14-03-2004, 17:05:02 »
Hallo allemaal.
Leuk deze site.  ::ok:: Is mafia island iets dat echt bestaat?
Ik heb in de media nog helemaal niks gehoord :-Xover Missie Kilimanjaro!!! Beetje jammer....

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Missie Kilimanjaro
« Reactie #36 Gepost op: 14-03-2004, 17:21:49 »
Hallo allemaal.
Leuk deze site.  ::ok:: Is mafia island iets dat echt bestaat?
Ik heb in de media nog helemaal niks gehoord :-Xover Missie Kilimanjaro!!! Beetje jammer....

Komt allemaal de komende week dik in orde, en hou deze site gewoon in de gaten, Hier zullen de laatste nieuwtjes heel snel te vinden zijn  ::jaja::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline hakuna_shida

  • Erkend Insider
Re: Missie Kilimanjaro
« Reactie #37 Gepost op: 15-03-2004, 14:42:48 »
Maffia island bestaat en verder mag ik niks zeggen :-X behalve dan dat er nu weer nieuwe promo filmpjes staan op de officiele missie kilimanjaro site. TIP: kijk ook eens op www.missiekilimanjaro.org

Groetjes  The Men...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Missie Kilimanjaro
« Reactie #38 Gepost op: 15-03-2004, 22:01:13 »
Hakuna,...dat vin ik een reuze tip  :P ::tandpastasmiley:: ::rofl::...bedoel je het ook zo, of bedoel je een ander site....;)

Maar het promofilmpje gaan we even uitprobereb hier

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ncrv/diversen/38503_missiekili_WM_bb.wmv
« Laatst bewerkt op: 15-03-2004, 22:04:00 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline habari

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Missie Kilimanjaro
« Reactie #39 Gepost op: 16-03-2004, 16:51:31 »
hallo, die promo ziet er best snel uit, ik denk dat ik wel even ga kijken de 26-ste.
Er staat trouwens flink veel info nu op
www.ncrv.nl/missiekilimanjaro ook over de deelnemers etc.
Oost west mij best