Auteur Topic: [kandidaten] Suzanne  (gelezen 48720 keer)

Offline Flower

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #40 Gepost op: 18-04-2004, 20:46:58 »
HeeY Danseresje!!!

Weer met je charme gewonnen??? Hoe doe je dat toch????
Wil jij mij dat leren????
 ::vergroot::
Heey kanjer zet hem op!!! ik wil je nog lang op de beeldbuis zien! tis maar ff dat je het weet.
 ::tandpastasmiley::

Offline sol

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #41 Gepost op: 20-04-2004, 22:43:52 »
Jeee!! wat een dans talent!!
En wat Maartje tegen je zei vond ik helemaal op z'n plaats. ::ok::
Je valt niet op, maar je wind ondertussen toch maar!!!
Kijk weer uit naar vrijdag!! ::regenboog::

Offline Tiger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #42 Gepost op: 21-04-2004, 10:40:39 »
maar je wind ondertussen toch maar!!!

Dan zou ik niet zo graag bij haar in de tent liggen  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #43 Gepost op: 24-04-2004, 09:44:58 »
Suzanne het wordt tijd dat jij ook een gaat spetteren. Iedere aflevering kruip je meer in je schulp en mazzel je overal doorheen. Dan weer op Jaap te stemming vind ik echt zielig. Toon is je ware ik en ga de echte strijd eens aan. Je commentaar zou wat genuanceerder mogen. Eerst prijs je iemand de hemel in doordat er meer vrijheid komt en daarna stamp je dezelfde persoon de grond in. Ben nu eens duidelijk en laat eens wat echt zien dan alleen maar te mazzelen. Het zou goed zijn dat je ook eens in de retour strijd zou komen, kun je ook eens voelen wat je Jaap nu al 4 keer hebt aangedaan.  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #44 Gepost op: 24-04-2004, 21:03:29 »
Dan zou ik niet zo graag bij haar in de tent liggen  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
loool, nee, idd! ;D

Dan weer op Jaap te stemming vind ik echt zielig.
Nounou, het was niet tof voor Jaap nee, maar het was iig deze keer ook echt wel duidelijk dat zowel Suzanne als Arjan het nu écht moeilijk ermee hadden om iemand te nomineren. Ze zullen Jaap heus niet heel graag weg gehad willen hebben ofzo. Maar ja je móet iemand nomineren :-\\ ::niet-ok::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #45 Gepost op: 24-04-2004, 23:01:15 »

loool, nee, idd! ;D


Nounou, het was niet tof voor Jaap nee, maar het was iig deze keer ook echt wel duidelijk dat zowel Suzanne als Arjan het nu écht moeilijk ermee hadden om iemand te nomineren. Ze zullen Jaap heus niet heel graag weg gehad willen hebben ofzo. Maar ja je móet iemand nomineren :-\\ ::niet-ok::

Moeilijk mee hebben??? Nou het kwam bij mij niet echt over. Ze waren eerder een beetje zielig aan het doen omdat het "complot" nu wel erg doorzichtig aan het worden is... ::jaja::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #46 Gepost op: 25-04-2004, 20:05:48 »


Moeilijk mee hebben??? Nou het kwam bij mij niet echt over. Ze waren eerder een beetje zielig aan het doen omdat het "complot" nu wel erg doorzichtig aan het worden is... ::jaja::

Anzjie, je hebt ze door. Eigenlijk was er al geen complot meer. Maar sommige mensen vallen steeds in herhalen of doen gewoon weer het zelfde als ze dat al een keer hebben gedaan. Heeft te maken met persoonlijkheid en moet. Men denkt voor de veiligheid te kiezen maar dan kun je beter zorgen dat je met Jaap in een goed blaadje komt want als er oiemand is die stek en kundig is da is hij het wel. Ontwikkelt zich iedere week beter. Ik dank Suzanne dat je aan hem nog een grote kluif krijgt.  ::regenboog::

Offline kunjani

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #47 Gepost op: 26-04-2004, 10:24:04 »
Suzanne het wordt tijd dat jij ook een gaat spetteren. Iedere aflevering kruip je meer in je schulp en mazzel je overal doorheen. 



Tja Aahpa, Ik weet niet naar welk programma jij kijkt maar mazzelen zou ik het niet echt willen noemen wat Suzanne doet. Ze wint ongeveer elke proef op eigen kracht!! ::jaja::

Offline habari

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #48 Gepost op: 26-04-2004, 15:08:11 »


Maar sommige mensen vallen steeds in herhalen of doen gewoon weer het zelfde als ze dat al een keer hebben gedaan. Heeft te maken met persoonlijkheid en moet. TTTTTTT ::regenboog::

 ::rofl:: ::rofl:: keurig aapha, wordt toch lastig je zo serieus te nemen  ::rofl:: ::rofl::
Oost west mij best

Offline sol

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #49 Gepost op: 26-04-2004, 18:05:31 »
Je zit er nog steeds in!!! ::jaja::
En HOE!!! ::ok::
wel is zichtbaar dat de groep hechter is en dat het steeds moilijker is om iemand te nomineren.
Je bent wel een alleskunner!!!! ::bravo::

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #50 Gepost op: 27-04-2004, 19:58:28 »


 ::rofl:: ::rofl:: keurig aapha, wordt toch lastig je zo serieus te nemen  ::rofl:: ::rofl::

Het zal ook best wel zo zijn want geluk dwing je af.  ::bravo:: ::) :-*

Offline Tiger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #51 Gepost op: 29-04-2004, 10:50:09 »
Luister Aapha, Je verhaal is bij lange na niet consistent. Volgens jou is Jaap sterk en mazzelt Suzanne door de serie. Maar het feit dat je 4 (!) proeven achter elkaar wint geeft volgens mij duidelijk aan dat je niet mazzelt maar gewoon een winnaar bent. Dat argument van jou snijdt dus duidelijk geen hout en slaat als een tang op een varken.  >:(
Verder vind je Jaap kennelijk te gek maar het spel wordt gewonnen door iemand met goede fysieke, sociale, cognitieve en mentale vermogens. Zet Suzanne en Jaap naast elkaar en je hebt wat mij betreft aan Suzanne een betere kandidaat dan Jaap.
Het argument dat Suzanne vals zou spelen door samen te zweren is inerent aan het spel. Als je er niet bij zit ben je dus niet sterk genoeg!

Een klein betoog om jouw woorden te ontkrachten en nogmaals mijn stem voor Suzanne te laten horen. Ik wacht met smart op je antwoord!   >:D

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #52 Gepost op: 29-04-2004, 17:12:50 »
Zet Suzanne en Jaap naast elkaar en je hebt wat mij betreft aan Suzanne een betere kandidaat dan Jaap.
Dat Suzanne een betere kans heeft om te winnen ben ik met je eens, maar wat 'betere kandidaat' betreft is het volges mij niet helemaal kloppend. Wanneer ben je namelijk een goede kandidaat? Ik denk als het publiek (=jij, ik, ...) het leuk vind om naar je te kijken. Dit is ook weer subjectief dus de term 'goede kandidaat' is denk ik niet helemaal op zn plaats.


Als je er niet bij zit ben je dus niet sterk genoeg!
Of juist TE sterk ::vergroot::

Offline Tiger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #53 Gepost op: 3-05-2004, 12:07:49 »
Oke, met je eerste opmerking ben ik het eens. Dat was iets teveel vanuit een persoonlijk perspectief geschreven.   

Offline Tiger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #54 Gepost op: 7-05-2004, 21:39:14 »
Kijken of we vanavond Suzanne weer zien winnen?!? Ik heb goede hoop! Zet hem op Kanjer!

Blijf zo lang mogelijk met je hoof op de tv  ;)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #55 Gepost op: 7-05-2004, 23:08:18 »
Geweldig optreden weer Suzanne,....dat je dat swahili in zo'n korte tijd in je kop krijgt echt top!!! ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #56 Gepost op: 8-05-2004, 00:16:50 »
Geweldig optreden weer Suzanne,....dat je dat swahili in zo'n korte tijd in je kop krijgt echt top!!! ::ok::
Als het goed Swahili was natuurlijk. Ik kan het niet controleren.
Maar dat ze de selectie won was natuurlijk terecht.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Mikey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #57 Gepost op: 8-05-2004, 10:43:34 »
Ja, echt onwijs gaaf, het kwam er best 'vloeiend' uit, zeker vergeleken bij de andere twee.

En weer zonder retourstrijd naar de eindronde! Woei!

Suzanne, zet 'm op!

Mikey

Offline Yvje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Be heppie!! : )
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #58 Gepost op: 8-05-2004, 13:26:24 »
Ik vond het wel  ::ok:: van haar dat ze met haar duikangst toch die opdracht deed: en ook haalde!!!  ::jaja:: ::ok:: ::ok::
Smiling isn't a crime..

Offline Tiger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Suzanne
« Reactie #59 Gepost op: 8-05-2004, 17:43:29 »
Volgens mij heb ik de vrouwelijke versie van Eminem bezig gezien  ::rofl:: Ze deed zelfs de 'moves' van een echte rapper/rapster!