Auteur Topic: Brandende vragen, heikele kwesties!!! ( pas na afloop van MK beantwoord)  (gelezen 22163 keer)

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: Brandende vragen, heikele kwesties!!! ( pas na afloop van MK beantwoord)
« Reactie #20 Gepost op: 19-04-2004, 11:38:33 »


Heb je zitten slapen. Ik heb de uitzending opgenomen mag je wel nog wel een keer komen kijken. Het was zo duidelijk in beeld. Zo nu heb je het antwoord al en hoef je niet meer te wachten tot alle uitzendingen voorbij zijn. Hou toch eens op met dat bestoken van mensen. Dan kun je beter van de site afgaan of de crew je verwijderen. Kinderachtig hoor.

Hee aapha, doe relaxed man...was gewoon een vraag aan Bram...ben je zijn schoothondje ofzo...ik wilde gewoon weten of hij alle ingredienten had meegenomen...

En als jij dan even je eigen videoband wil terug kijken, dan zal je zien dat hij geen water had meegenomen..wat mereltje ook al zei dat hij dacht dat hij geen water nodig had...en ineens stond daar wel een fles met water bij ::oink::

Dus is mijn vraag aan Bram wel oprecht denk je niet...en aangezien dit onderwerp gaat over dat je pas NA afloop van het programma een antwoord krijgt..denk ik ook niet dat het Bram op een of andere manier nog kan schaden...vergroot alleen maar de kans om een eerlijk antwoord te krijgen. ::trots::

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: Brandende vragen, heikele kwesties!!! ( pas na afloop van MK beantwoord)
« Reactie #21 Gepost op: 19-04-2004, 20:00:28 »
Ik maak die opmerking juist omdat ik het graag een beetje gezellig houd...dacht dat jij hetzelfde doel had?

Liefs Merel
Citaat

Ik snap je goede bedoelingen Merel. Keurig gedaan. Weet jij dan wie dat water er heeft neergezet?

Oepiel bel Merel eens kan nog best gezellig worden.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brandende vragen, heikele kwesties!!! ( pas na afloop van MK beantwoord)
« Reactie #22 Gepost op: 29-04-2004, 19:57:53 »
Als het lukt gaat Jetske volgende week vragen van ons beantwoorden... dus als je een vraag hebt, stel 'm hier en wie weet beantwoordt ze 'm 
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Sweapy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Brandende vragen, heikele kwesties!!! ( pas na afloop van MK beantwoord)
« Reactie #23 Gepost op: 9-05-2004, 15:48:00 »
Jaap, had je tijdens de missie door dat er een complot tegen jou was?

en aan iedereen: wat vond je het zwaarste aan de missie?

Jetske: wat was je mooiste moment in al die MK-tijd

Offline karlijn_

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fleur 4 jaar
Re: Brandende vragen, heikele kwesties!!! ( pas na afloop van MK beantwoord)
« Reactie #24 Gepost op: 17-05-2004, 10:53:32 »
Maria,

Wat was het nou precies wat je had? Was het een of ander vies beestje? Of iets wat je gegeten had?  ???
Ben reuze benieuwd wat zo sterk was om jou tegen te
houden!!  8)

Later...Karlijn  :-*
Als ik jou was, was jij mij!