Hé Annemieke,
Dat je verwacht dat Arjan de top niet zal halen omdat hij van zichzelf zegt dat hij de winaar zal worden vind ik wel een beetje kort door de bocht.
Het is toch juist belangrijk dat je van jezelf vindt dat je een goede kans maakt!
Anders is het toch zinloos om mee te doen. In dit geval gaat het duidelijk niet alleen om het spel, maar juist om de grote knikker!!!
Ja, daar heb je wel gelijk in, maarja ik vergelijk het natuurlijk weer
en herinner mij dan bijvoorbeeld dat John bij het paintballen zei dat hij zou winnen, en toen meteen afviel
. Die redenatie slaat eigenlijk nergens op, maar ik krijg bij zo'n uitspraak van 'ik ga winnen' gewoon zo'n gevoel van 'dus niet'... Maar mss moet ik het gewoon nog eens goed tot me door laten dringen dat er geen mol bij is
.
Overigens vind ik het niet zinloos om mee te doen als je niet verwacht te winnen. Je moet je juist alleen inschrijven voor zoiets als je het ook de moeite waard vindt om de halve tocht maar mee te kunnen maken, want die kans is er altijd, en dat zal iedere kandi toch ook wel bij zichzelf bedacht hebben van tevoren.