Auteur Topic: [kandidaten] Maria  (gelezen 57182 keer)

Offline gympie

  • Forumlid
  • Laat me met rust!!
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #40 Gepost op: 10-04-2004, 23:09:26 »
..ik kijk 2304 weer.
Is er dan een herhaling? Weet niet of ik dat overleef?

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #41 Gepost op: 10-04-2004, 23:48:25 »
De herhaling is elke woensdagmiddag om 15:00h.

Offline dolby

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leuven rules
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #42 Gepost op: 11-04-2004, 01:16:30 »
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.  :o
Morgen zal er ook wel weer wat zijn

Offline bert081

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #43 Gepost op: 11-04-2004, 09:45:32 »
..ik kijk 2304 weer.
Is er dan een herhaling? Weet niet of ik dat overleef?

hahaha, nee als trouw kijker moet ik de aflevering van volgende week, 18 april (1804) missen, dus kijk ik pas 2304 (=23 april dus ) de volgende aflevering...
Balen dus......

Offline gympie

  • Forumlid
  • Laat me met rust!!
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #44 Gepost op: 15-04-2004, 22:07:36 »
Morgen gaan we dus dansen!

Lijkt me geweeeeellldig!!!!! ::trots:: ::bravo::

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #45 Gepost op: 16-04-2004, 23:15:06 »
Hmmn, wat moet jij gedacht hebben toen je daar tussen die twee mannen zat en maar toekeek hoe ze ticketje wisselden...

Over dat dansen zal ik verder maar zwijgen :-X

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #46 Gepost op: 17-04-2004, 09:24:34 »
Maria had maar niet zo snel je opdracht vervuld dan had die Bram minder tijd gehad voor zijn opdracht.Wel een leuke ervaring lijkt mij om op de evenaar te stijn. Voor zover we konden zien was het toch wel commercieel of heb ik dat mis? Voor jou was het denk ik wel goed dat Petr er uit was gestemd. Wie had er anders gezeten? Bij de eerste stemming was al duidelijk dat de bende leden zich niet prettig voelde. Dat zou ook voor de laatste stemming wel eens gevolgen gehad kunnen hebben. Goed dat jij er nog inzit. ::bravo::

Offline Daffie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #47 Gepost op: 17-04-2004, 12:00:47 »
Superleuke uitzending, heb erg genoten. Je kan toch niet overal goed in zijn, je sterke punten krijgen we vast nog wel te zien. Veel gnuffen.  ::love:: ::love::
Uiteindelijk... komt alles goed!

Offline callie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hakuna matata
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #48 Gepost op: 17-04-2004, 14:56:54 »
Ik krijg geen hoogte van Maria, ik heb de uitzendingen pas 2 x gezien, maar ik weet niet goed wie zij is.

Ze kwam er wel lekker langsaf in de laatste retour ronde, en ze had eigenlijk toch wel geluk dat Peter en Jaap elkaar kwijt wilden...
callie

Offline Johan W

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #49 Gepost op: 17-04-2004, 23:26:22 »
 :o
Maria blijft een bijzondere kandidaat.....bekijkt alles rustig, laat haar emoties nauwelijks zien en gaat haar eigen gang.Heeft natuurlijk wel een beetje mazzel maar ik denk dat zij ver (hoge berg in Afrika?)gaat komen. Zonder haar compagnon Peter gaat ze gewoon stug door. En over dat dansen ...zit daar maar niet overin...jij hebt duidelijk andere kwaliteiten!
 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::ok:: 

Offline Daffie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #50 Gepost op: 17-04-2004, 23:58:57 »
"maar ik weet niet goed wie zij is."Bekijk haar kandidatenprofiel maar, krijg je misschien meer inzicht, geloof me, ze is goed. ::jaja:: ::trots::

]
« Laatst bewerkt op: 18-04-2004, 00:02:21 door daffie »
Uiteindelijk... komt alles goed!

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #51 Gepost op: 18-04-2004, 10:17:59 »
Volgens mij is ze nadrukkelijk aanwezig en heeft een duidelijke mening. Zonder blikken of blozen wist ze meteen wie ze naar de retourstijd ging sturen. Waarschijnlijk al besproken met Peter, kijken hoe ze nu verder gaat zonder hem. Het zal best wel lukken met ons soldaatje.

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #52 Gepost op: 18-04-2004, 11:54:44 »
Maria had maar niet zo snel je opdracht vervuld dan had die Bram minder tijd gehad voor zijn opdracht.

Als Maria dat van te voren had geweten, had ze natuurlijk ook veel rustiger aan gedaan. ::ok::
Maar dat was niet ghet geval. ::niet-ok::

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #53 Gepost op: 18-04-2004, 17:48:07 »
Goed gedaan Maria, je hebt weer laten zien wat je kunt!! En lekker snel, zodat Bram de tijd had om zijn opdracht te volbrengen, wat ben je toch sociaal ;)
Hebben ze met het dansen niet gewoon een verkeerd stukje uitgezonden, of waren het misschien wat glaasjes die mistten om je heupen los te maken  ::tandpastasmiley:: haha
Je zag er in ieder geval errug leuk uit in die outfit, heb je die niet mogen houden   ::regenboog:: ????

Toedeloe  ::zwaai::  ::bravo::
Tot volgende week maar weer!!!

Offline reddie

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #54 Gepost op: 19-04-2004, 21:02:04 »
hee maria

wat hebben we gelachen afgelopen vrijdag meid wat kan jij goed dansen  ::rofl::
laten we het er maar ophouden dat je andere kwaliteiten hebt!!

hetis erg leuk om te zien hoe je dingen observeerd analyseerd en lekker gewoon jezelf blijft...
hoe ver ben je nou eigenlijk op die berg gekomen?!?!?!.....kan niet wachten tot de volgende aflevering!

Offline bert081

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #55 Gepost op: 20-04-2004, 22:22:19 »
Heee Maria !
Tegen alle verwachting in heb ik toch even kunnen mailen...volgende aflevering wordt weer jou feestje of niet ?
ik kijk weer  ::ok:: doeidoei

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #56 Gepost op: 24-04-2004, 09:53:58 »
Makkelijk Maria om commentaar te geven. Als Bram je de vorige keer in plaats van Peter naar de retourstijd had gestuurd dan had je niet geweten wie de andere persoon van de 3 buiten Jaap was geweest en de kans gehad dat jij naar huis was gegaan in plaats van Peter. Toen had je het geluk dat Peter er bij zat. Eigenlijk moet je Bram dankbaar zijn en niet denken dat hij je wilde pakken over de rug van een ander. Pure onzin. Het is toch zo als er een stelletje ontstaat dat dat een gevaar voor de ander is. Wil je zelf verder komen dan zul je dat gevaar moeten elimineren. Je hebt daar zelf om gevraagd door te close te worden met Peter. Loontje komt om zijn boontje.
Als voetballer kun je het nog ver brengen. Wellicht eens contact opnemen met Jeroen Blijlevens die woont toch ook in Brabant en die begint ook een nieuwe carriėre. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline bert081

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #57 Gepost op: 25-04-2004, 09:14:24 »
heee Maria ! klasse aflevering weer ! Blijft erg leuk om naar te kijken en je hebt het, uiteraard alweer, goed gedaan ! Hoe verrassend....maar ik ben dan ook erg bevooroordeeld ! Deze week geen FIR, due 2 vakantie, maar volgende week maandag begin ik weer..met 5 weken cursus..
Al met al blijf je dus mijn favo voor de eindstrijd...nog 3 afleveringen toch ? mm die overleef je wel....daarbij...voor mij heb je al gewonnen...dat scheelt weer.......
ciao
brt

Offline sol

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #58 Gepost op: 26-04-2004, 17:40:51 »
Maria, ::regenboog::
Je laat je nu meer zien!!!
En wat ging dat voetballen je goed af. ::bravo::
Heb genoten van je mooie glimlag!!! :) eeeen de overwinning als vrouw!!!! ::ok::

Offline gympie

  • Forumlid
  • Laat me met rust!!
Re: [kandidaten] Maria
« Reactie #59 Gepost op: 28-04-2004, 22:24:51 »
Die smile toen je het voetballen had gewonnen was oogverblindend, innemend, betoverend   ::tandpastasmiley::  :)  ::regenboog::