Auteur Topic: [kandidaten] Arjan  (gelezen 40352 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaten] Arjan
« Reactie #40 Gepost op: 24-04-2004, 22:54:48 »
Nounou Aahpa, dat kan toch ook wel wat minder ??? :-X
Het was echt duidelijk te zien dat hij het verschrikkelijk vond om uberhaupt te moeten stemmen! Dat geeft wel aan dat hij dus heus wel gevoel heeft..

Nou ik vind dat aahpa wel een beetje gelijk heeft hoor.
Arjan had ook steeds het vertrouwen in die "bende" en deed er toch lekker aan mee!!
Nu blijkt dat Jaap er steeds goed vanaf komt gaat ie een beetje terugkrabbelen, en zelfs zeggen dat het eerst de "bende van vier" zou zijn...Dit is dus allemaal een beetje toneel wat hij nu opvoert tegenover Jaap...En dan dat gemiep dat hij op zichzelf wilde stemmen  ::niet-ok:: Ben dan zo stoer en stem es niet op Jaap, maar ga niet huichelen :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: [kandidaten] Arjan
« Reactie #41 Gepost op: 25-04-2004, 17:36:28 »
NOU daar ben ik het dus totaal niet mee eens!!!!!
Als iemand een vent is is het arjan wel!
En wat arjan zei over die bende van vier was waar....Wat de commentator zegt is vaak erg belerend, en hij maakt insinuaties die niet kloppen....
Maar ja dat weet je als kijker naturrlijk niet...Dus daar trap je dan in met z'n allen.
Had Arjan dan Suus moeten stemmen?? Terwijl hij het met haar super goed kon vinden?? ::ohno::

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Arjan
« Reactie #42 Gepost op: 25-04-2004, 20:00:59 »
Annemieke hij zal zeker wel gevoel hebben maar de contex even in de gaten houden. Hij ging er op in dat Bram een mes in de rug stak. Lees eerder. Hij zou dat ook gezegd hebben als Bram Maria had gekozen. In het verlengde van de uitzending "alles is net iets anders" paste die keuze goed. Als je iemand naar de retourstrijd steurt is het nooit leuk. Toen de bende uit elkaar was had Arjan beter moeten weten en die Jaapniet meer moeten kiezen, had al genoeg voor de kiezen gehad. En wat is er nu tegen Jaap wat er niet tegen Suzanne is. 2 struisvogels in het spel tot heden, maar die hebben een lange nek hopelijke gaan ze die de volgende keer uitsteken. ::oink:: ::oink:: ::bravo::

Offline habari

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Arjan
« Reactie #43 Gepost op: 26-04-2004, 22:28:32 »
Arjan je bent weer helemaal terug. .... Slim om de Bram te kiezen bij de Ossen. ....... Je maakte gisteren een sterke indruk. Hopelijk kunnen wij nog lang van je genieten. .......

Arjan wat voor soort verliezer ben jij? De hele missie kruip je al weg achter de andere. Levert kommentaar op andere en zelf dek je je overal voor in.

 ??? ??? Ben het helemaal met je eens hoor aapha dat Arjan het spelletje heel erg vies speelt. Maar je moet toch een beetje consistenter zijn in jouw uitspraken, komt iets geloofwaardiger over. Hij zegt iets over Bram wat niet in jouw straatje past en je brand 'm meteen af. Het is dus meteen duidelijk wat voor jou de maatstaf is; onze aller lieve Brammetje.  ::zwaai::  Beetje jammer als je het mij vraagt ... :P
Oost west mij best

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Arjan
« Reactie #44 Gepost op: 27-04-2004, 19:53:48 »




 ??? ??? Ben het helemaal met je eens hoor aapha dat Arjan het spelletje heel erg vies speelt. Maar je moet toch een beetje consistenter zijn in jouw uitspraken, komt iets geloofwaardiger over. Hij zegt iets over Bram wat niet in jouw straatje past en je brand 'm meteen af. Het is dus meteen duidelijk wat voor jou de maatstaf is; onze aller lieve Brammetje.  ::zwaai::  Beetje jammer als je het mij vraagt ... :P

Beste Habari

Tussen citaat 1 en 2 zaten 14 dagen. Zoals ook in de missie wijzigen inzichten en voorkeuren. Als je consistent blijft red je het niet in de missie maar is het kijkplezier ook snel weg. Wat je met dat straatje bedoeld is mij niet helemaal duidelijk. ik had niet anders gereageerd naar Arjan als ipv Bram daar Suzanne of Maria of wie dan ook had gestaan. Het gaat te ver om de berichten daarover nog eens te herhalen, die kun je ook nog wel teruglezen. Verkeerde interpretatie denk ik. Maar leuk dat je het met mij eens bent. Mischien heb ik te snel gereageerd naar Arjan en heeft hij komende week weer volop de gelegenheid om dat anders te krijgen. Mocht mijn idee daar over dan minder negatief zijn dan zal ik als eerste hierop reageren. Nog even voor alle duidelijkheid. Jaap is nu mijn favo.  ::vergroot:: ::ok:: ::jaja::

Offline jong

  • Forumlid
  • LEEF!!!!
Re: [kandidaten] Arjan
« Reactie #45 Gepost op: 30-04-2004, 11:36:43 »
Hup Arjan. Nu Kim eruit is, ga ik nog meer voor jou. De koningin is vandaag in Groningen, dus jij vanavond ook naar de top.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [kandidaten] Arjan
« Reactie #46 Gepost op: 30-04-2004, 23:20:19 »
Hup Arjan. Nu Kim eruit is, ga ik nog meer voor jou. De koningin is vandaag in Groningen, dus jij vanavond ook naar de top.

Yep naar de top...Met het vliegtuig terug naar the Netherlands ::zwaai::

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Arjan
« Reactie #47 Gepost op: 1-05-2004, 00:11:02 »
Jammer kerel, het is 'all in the gane'  Ik had het je van harte gegund, maar het mocht niet zo zijn.  :\'(
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline supercar

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Arjan
« Reactie #48 Gepost op: 1-05-2004, 00:43:21 »
Hoi Arjan,

Jammer dat je de top niet bereikt hebt en dat je er uit gestuurd ben!
Je was een TOP kandidaat!

Groetjes Supercar ::ok::

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Arjan
« Reactie #49 Gepost op: 1-05-2004, 12:36:07 »
hee Arjan,

Jammer dat je er niet meer inzit...een troost de leukste en eerlijkste kandidaten gaan er als eerste uit...misschien had je het vuiler moeten spelen...wie weet ;)

het ga je goed

Offline jong

  • Forumlid
  • LEEF!!!!
Re: [kandidaten] Arjan
« Reactie #50 Gepost op: 5-05-2004, 13:19:02 »
Arjan

Vanaf nu is Missie niet meer wat het geweest is. Zonder jou wordt het vast een vervelend spel. Gelukkig blijft mooi Afrika boeien. Hou je goed en voor mij blijf je een topper

Offline duijmpie

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Arjan
« Reactie #51 Gepost op: 8-05-2004, 19:15:08 »
Arjan,
Ben jij Marinier geweest? Zou je niet zeggen.

Offline Stevanovich

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Arjan
« Reactie #52 Gepost op: 8-05-2004, 21:46:50 »
Fireman,

De leukste OF eerlijkste gaan eruit ....