Nee idd Oepiel, zo erg was die opmerking van Truus nu ook weer niet .Ik heb net de 2e afl bekeken op video! Idd met die straatkinderen is heel leuk, en dat de kinderen het bepalen op zich ook, maar dat dan 1 iemand (wie dat dan uiteindelijk ook is) zo overduidelijk 'het minst populair' moet zijn
, hrm. Zo'n negatieve benadering. Dat wegstemmen bevalt me ook nog steeds niet, het bepaalt ook de rest van de tijd. Krijg je ammaal van die complotten, hrm.. Iedereen is echt alleen maar bezig met IK-moet-erin-blijven dat vind ik toch wel erg jammer. Maarja, zal toch wel zo blijven, ik moet me er maar overheen weten te zetten... Het is zo jammer, want ik vind het eigenlijk zulke leuke kandidaten, maar het is nu zo negatief! Ipv dat er gevraagd wordt wie ze het meeste mogen (okee, alleen als ze afvallen) wordt er alleen maar telkens op gefocust wie ze het liefst zien gaan..
Verder, wel weer allemaal leuke uitspraken en leuke beelden idd.. En ik moest 1 keer heel hard lachen maar ik ben even vergeten waarom ook alweer