Poll

Wat vind je van 'De bende van zes'?

leuk! Zo wordt het spel niet saai
16 (50%)
Niet leuk! Zo krijgen de andere spelers geen eerlijke kans
8 (25%)
Ze moeten zelf weten wat ze doen
8 (25%)

Totaal aantal stemmen: 32

Auteur Topic: De bende van 6  (gelezen 24389 keer)

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: De bende van 6
« Reactie #40 Gepost op: 10-04-2004, 15:04:54 »


heb al de reacties gelezen en snap de standpunten, maar ik vond het echt verschrikkelijk slijmerig om te zien dat iedereen Jaap ging omhelzen, voor mij als kijker was het erg nep deze reactie.

Wat net al gezegd werd, er wordt geknipt en geplakt...en je ziet 50 min film, terwijl er 50 uur was.
Het lijkt misschien ook zo, dat dat stemmen een eitje is..Geen gevoel.... keihard, maar ik kan je vertellen dat telkens als de laatste ronde naderde dat iedereen steeds stiller werd...Het bleef een verschrikkelijk onderdeel van het spel..
Dat je met de een misschien een betere band hebt dan met de ander, betekent nog niet dat je de ander haat...toch??

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: De bende van 6
« Reactie #41 Gepost op: 10-04-2004, 17:08:26 »
Eigenlijk merkte je al dat er mogelijk een versnippering gaat onstaat. Ik vraag mij af hoe lang het nog stand houdt zeker nu Maria en Peter wat meer voor elkaar gaan voelen. Ik geloof dat het Bram was die daar op inspeelde. Je moet jezelf toch beschermen om verder te komen. ::rofl::

Offline Orlando!

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De bende van 6
« Reactie #42 Gepost op: 11-04-2004, 13:46:03 »
Als je missie kilimanjaro een beetje hebt gevolgd, weet je dat er na de eerste aflevering nog drie 'ouderen' en zes 'jongeren' in het spel zaten. De 'jongeren' hebben toen een plan bedacht om eerst de ouderen eruit te stemmen. Wat vind je hiervan? Breng je stem uit in de poll!
hakuna matata

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: De bende van 6
« Reactie #43 Gepost op: 11-04-2004, 15:23:18 »
Dat je met de een misschien een betere band hebt dan met de ander, betekent nog niet dat je de ander haat...toch??
Dat heeft ook niemand beweert toch.. ik geloof heus wel dat jullie ammel Jaap een prima vent vinden. Maar idd zoals Robin zei, als kijker ervaar je zoiets gewoon heel anders dan dat je zelf kandidaat bent geweest.
« Laatst bewerkt op: 11-04-2004, 15:25:00 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: De bende van 6
« Reactie #44 Gepost op: 11-04-2004, 15:33:56 »
 ::ok::
Fijn toch dat jullie van extra info worden voorzien??
Is goed voor het relativeren... ::jaja::
relativeren moet je leren... :D

Offline hakuna_shida

  • Erkend Insider
Re: De bende van 6
« Reactie #45 Gepost op: 11-04-2004, 15:36:51 »
Inderdaat, het wegstemmen was voor de kandidaten behoorlijk sfeer bepalend. Dit komt niet echt zo naar voren op dit moment. Maar goed je moet ook niet een te soft programma hebben. Er zijn wel meer dingen die worden afgezwakt of juist worden aangedikt. Het is en blijft tv. ::jaja::

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: De bende van 6
« Reactie #46 Gepost op: 11-04-2004, 15:39:47 »
Twee keer zelfs?? ;)

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: De bende van 6
« Reactie #47 Gepost op: 11-04-2004, 15:45:43 »
::ok::
Fijn toch dat jullie van extra info worden voorzien??
Ja zeker.. ;) Ik vind 't erg leuk dat hier kandi's actief zijn, dan hoor je 't es van een andere kant.
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De bende van 6
« Reactie #48 Gepost op: 11-04-2004, 15:52:47 »
Inderdaat, het wegstemmen was voor de kandidaten behoorlijk sfeer bepalend. Dit komt niet echt zo naar voren op dit moment. Maar goed je moet ook niet een te soft programma hebben. Er zijn wel meer dingen die worden afgezwakt of juist worden aangedikt. Het is en blijft tv. ::jaja::

En 2x een joekel van een zpelvaut  ::tandpastasmiley:: Maar het is je vergeven, omdat je zo'n schattig beertje bent  ::trots::
That's all

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: De bende van 6
« Reactie #49 Gepost op: 11-04-2004, 16:00:54 »
 ::rofl:: ::rofl::
InderdaaT ::ok:: ;)

Offline sannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Have Fun
Re: De bende van 6
« Reactie #50 Gepost op: 15-04-2004, 10:10:58 »
Maar wat nu?

Stel: Jaap valt af bij de eerste selectie, op wie wordt er dan gestemd bij de derde selectie.
Volgens mij houd het bestaan van de bende van 6 dan al op
Greetings

Offline ITVD

  • Forumlid
Re: De bende van 6
« Reactie #51 Gepost op: 15-04-2004, 11:47:54 »
Dat idee heb ik inderdaad ook! Misschien dat Peter en Maria samen een plan hebben gesmeed (dat was vooral in de laatste aflevering te zien). Ik heb het idee dat die twee zo lang mogelijk bij elkaar willen blijven! ::vergroot::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: De bende van 6
« Reactie #52 Gepost op: 16-04-2004, 23:41:41 »


Wat net al gezegd werd, er wordt geknipt en geplakt...en je ziet 50 min film, terwijl er 50 uur was.
Het lijkt misschien ook zo, dat dat stemmen een eitje is..Geen gevoel.... keihard, maar ik kan je vertellen dat telkens als de laatste ronde naderde dat iedereen steeds stiller werd...Het bleef een verschrikkelijk onderdeel van het spel..
Dat je met de een misschien een betere band hebt dan met de ander, betekent nog niet dat je de ander haat...toch??

Ach ach...Betere band??? Joh dit krijg je gewoon nooit meer goedgel*ld :-X
Dit is gewoon "iemand" geen eerlijke kans geven.
Gewoon als een schaap meelopen in een soort van complot...Ik vind complotten zo zwak, en die band   ::pinokkio::was er naar mijn gevoel wel heeeeel snel..!!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: De bende van 6
« Reactie #53 Gepost op: 16-04-2004, 23:56:55 »
Haha Anzjie!  ::bravo::

Meedoen aan een complot is eigenlijk bekennen dat je te zwak bent om het spel zonder complot te winnen.
Hoe sterk die band was is vanavond ook wel gebleken...  ::)

En ja, ik vind het ook leuk als er kandidaten op het forum "extra informatie" geven maar af en toe heb ik het gevoel in hier in een evaluatie-theekransje voor ex-kandidaten terecht te zijn gekomen.  :-X
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: De bende van 6
« Reactie #54 Gepost op: 17-04-2004, 00:07:47 »
Yeah Tweety dat idee kreeg ik ook al een beetje..Het lijkt wel een fansite i.p.v. een discussie forum...Nou dan hebben ze aan mij een slechte want ik ga hier niet zitten slijmen omdat er toevallig kandidaten meeposten.

Ik vind die bende van 6 gewoon een triest groepje schapen, beetje panisch bezig met popie proberen te zijn...Maar achter elkaars rug om wel roddelen omdat Peter apart met Maria praat...Hoe triest kan je bezig zijn ::schaam::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: De bende van 6
« Reactie #55 Gepost op: 17-04-2004, 02:20:09 »
Precies, Tweety en Anzjie!
Ik zat me al af te vragen of ik hier nog wel iets kritisch mag zeggen. Ik erger me elke aflevering aan de slappe smoezen. "Kracht" en "Top".
Ik vind Jaap geweldig sterk dat hij het uitgesloten zijn manmoedig draagt. Hoewel ik wel denk dat sommigen van de bende van zes een dubbelspel spelen.
Is het trouwens bekend welke nicks bij welke kandidaten horen?

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: De bende van 6
« Reactie #56 Gepost op: 17-04-2004, 09:20:03 »
Het lijkt mij voor de hand liggen dat dit onderdeel van de site wel gesloten kan worden. Ik denk dat de bende er niet meer zal zijn nu de leider er uit is. Hier was wel moet voor nodig en paste in het thema van de uitzending. Of het de missie ten goede komt, is nog maar de vraag. Peter was toch wel een smaakmaker en nadrukkelijk aanwezig. Wie zal er nu als leider opstaan? Jaap? Ik denk dat hij het kan. Zou de groep er ook zo overdenken?

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De bende van 6
« Reactie #57 Gepost op: 17-04-2004, 10:34:24 »
Die bende van 6 was ook wel leuk vond ik, had wel wat. Maar het is wel leuk dat het zo eindigt. Al vind ik het persoonlijk wel jammer dat juist Peter eruit ging, ik had liever een ander zien gaan. Ik vond Peter juist wel een persoonlijkheid, geen meeloper.
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline evita

  • Forumlid
  • Zeg wat je meent en meen wat je zegt !
Re: De bende van 6
« Reactie #58 Gepost op: 17-04-2004, 11:12:21 »
Ja Ja Peter !
Hoogmoed komt vóór de val !!!
Eerst werp je je op als 'leider' van de jongeren, en wil je de 'ouderen' eruit stemmen.
(Wel ben je zelf al veertig, waar ? begint bij jou het'ouder zijn' dan ??)
En dan wordt je er door je eigen 'maat' onverwachts uitgebonjourd.
Wel sportief van je, dat je daarna je geld schonk aan Jaap !
Hier erkende je je meerdere, vast en zeker.
Spijtig dat je daar te laat moest achter komen...

Offline wortelke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • It's me!!
Re: De bende van 6
« Reactie #59 Gepost op: 17-04-2004, 17:21:24 »
Das dus niet leuk he, om zo een spel te spelen, echt flauw hoor!!! Ik hoop dat ze nu ook wel een beetje doorkrijgen dat dit niet fair is!! 6 tegen 1, maar nu terecht 5 tegen 1 en als deze domme bende blijft bestaan hoop ik dat het volgende week 4 tegen 1 wordt, bah wat een dom gedoe, hoezo kinderachtig! ::niet-ok::