Poll

Wat vind je van 'De bende van zes'?

leuk! Zo wordt het spel niet saai
16 (50%)
Niet leuk! Zo krijgen de andere spelers geen eerlijke kans
8 (25%)
Ze moeten zelf weten wat ze doen
8 (25%)

Totaal aantal stemmen: 32

Auteur Topic: De bende van 6  (gelezen 24390 keer)

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
De bende van 6
« Gepost op: 2-04-2004, 22:27:48 »
hier kan je alles kwijt wat jij vind van deze bende
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline krallie

  • Forumlid
Re: De bende van 6
« Reactie #1 Gepost op: 2-04-2004, 22:46:22 »
Ik kijk net vanavond voor het eerst naar dat programma, maar de bende van vijf vind ik enorm belachelijk en heel erg oneerlijk. Zo krijgen de anderen helemaal geen kans op winnen. Ik vind zelf dat je gestraft moet worden (spel technisch gezien dan) als je zo'n complot bedenkt echt, ik vraag me dan af waarom je eigenlijk aan zo'n spel meedoet als je het niet eens eerlijk kunt spelen die mensen mogen er van mij gelijk wel uit doeiiii!!!!???? ::niet-ok::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: De bende van 6
« Reactie #2 Gepost op: 2-04-2004, 22:48:39 »
Beetje Expeditie Robinson-achtig. Maar erg begrijpelijk en ook wel een beetje deel van het spelletje. Je moet een beetje in de groep (willen) passen om in het complot te komen.
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De bende van 6
« Reactie #3 Gepost op: 2-04-2004, 22:50:43 »
wel, lijkt me logisch, het is een spel en als je het met z'n zessen goed kan vinden is het logsich dat zo'n idee onstaat.
eerst de 'zwakken' eruit en dan de stijd echt aangaan, ik zou hetzelfde doen ::tandpastasmiley::
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: De bende van 6
« Reactie #4 Gepost op: 2-04-2004, 23:06:12 »
beetje veel bendeleden.  :)

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bende van 6
« Reactie #5 Gepost op: 2-04-2004, 23:10:00 »
Bende stelt niet veel voor. Als je zon stemafspraak hebt moet je je er wel allemaal aan houden. Bovendien houdt het ook al snel op; als ze volgende week de eerste 2 niet-bendeleden eruit hebben gewerkt (tis natuurlijk de vraag of dit kan en gaat lukken) zullen ze het toch onderling moeten uitvechten.

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: De bende van 6
« Reactie #6 Gepost op: 2-04-2004, 23:17:07 »
 :\'(
het spel is hard!!!
Maar ja...als je het goed met elkaar kan vinden, mag je dat best uitspreken naar elkaar....
En daarbij is het inderdaad de vraag hoeveel invloed je uit kan oefenen.....

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: De bende van 6
« Reactie #7 Gepost op: 2-04-2004, 23:20:24 »
Beetje kinderachtige bende..!! Zeg dan eerlijk waarom je op iemand stemt en ga geen toneelspelletje opvoeren...De stemafspraken waren immers gemaakt, beetje hypocriet dat sommige van de bende dan op elkaar stemmen.
Zat echt  ::oink:: met dat stemmen.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Tiger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bende van 6
« Reactie #8 Gepost op: 3-04-2004, 00:16:43 »
Het complot is echt een van de beste dingen die dit programma kan overkomen. In feite kijken we dit soort programma's om achter de complottheorie te komen. En nu wordt het gewoon een keer uitgesproken! Ik heb respect voor diegene die het gewaagd heeft om het ter sprake te brengen. Want je brengt jezelf in een kwetsbare positie.  ::ok::  ::ok::

En de stemafspraken zijn slechts een logische consequentie van het complot. Bravo!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: De bende van 6
« Reactie #9 Gepost op: 3-04-2004, 01:15:27 »
Het complot is echt een van de beste dingen die dit programma kan overkomen. In feite kijken we dit soort programma's om achter de complottheorie te komen. En nu wordt het gewoon een keer uitgesproken! Ik heb respect voor diegene die het gewaagd heeft om het ter sprake te brengen. Want je brengt jezelf in een kwetsbare positie.  ::ok::  ::ok::

En de stemafspraken zijn slechts een logische consequentie van het complot. Bravo!

Uitgesproken???? Toevallig gefilmd zal je bedoelen... Of in een soort van "biechtgesprek"opgenomen en gemonteerd.
Zo'n complot vind ik niet iets om bravo te noemen, het is eerder triest dat ze niet op een gewone manier het spel kunnen spelen..Jammer, ik had van WNF toch iets meer klasse verwacht.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Karnel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: De bende van 6
« Reactie #10 Gepost op: 3-04-2004, 01:22:25 »
Deze bende van zes zal geen stand houden. Binnenkort zullen persoonlijke belangen prefereren boven alles.
De concurentie zal moordend worden. Alleen strijdend voor jezelf zal de doorslag geven

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: De bende van 6
« Reactie #11 Gepost op: 3-04-2004, 09:00:34 »
 >:(Ik was gisteren vreselijk boos!
Wat is dat nou!
Erg oneerlijk als je het mij vraagt.
IK BEN NU YVONNE ERUIT IS 100% voor:::::: MAARTJE!!!! ;D
Ik denk dat zij de bende kan overleven, door haar goede kennis enz enz. Als ze word genomineerd geeft ze gewoon alleen maar goede antwoorden.

Enne ik hoop dat er in de serie word gestraft voor deze slappe zakken!!!!!!! >:D >:D
Mollenvanger#1

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: De bende van 6
« Reactie #12 Gepost op: 3-04-2004, 09:47:37 »


Uitgesproken???? Toevallig gefilmd zal je bedoelen... Of in een soort van "biechtgesprek"opgenomen en gemonteerd.
Zo'n complot vind ik niet iets om bravo te noemen, het is eerder triest dat ze niet op een gewone manier het spel kunnen spelen..Jammer, ik had van WNF toch iets meer klasse verwacht.

Dit hebben de bendeleden zelf gefilmd, net als dat filmpje van Maria en Suus in de eerste aflevering.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bende van 6
« Reactie #13 Gepost op: 3-04-2004, 10:01:11 »


Dit hebben de bendeleden zelf gefilmd, net als dat filmpje van Maria en Suus in de eerste aflevering.

Het is ook niet handig om je eigen "criminele" activiteiten op film te zetten Mereltje!
 :P

Trouwens, er zit een agent in je groepje...

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: De bende van 6
« Reactie #14 Gepost op: 3-04-2004, 10:12:57 »
 ::jaja::
Of het is juist stoer!!

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: De bende van 6
« Reactie #15 Gepost op: 3-04-2004, 10:14:46 »
ik vind het niet meer dan logisch dat je een soort complot krijg nu. een deel van het spel gaat erom hoe goed je in de groep ligt, dan krijg je snel genoeg deze dingen. ik vind het alleen maar mooi om te zien, maartje en jaap zijn denk ik snaps genoeg om door te hebben wat er allemaal speelt, en zullen op hun beurt een tegen actie inzetten gok ik zo  ::ok::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: De bende van 6
« Reactie #16 Gepost op: 3-04-2004, 10:16:58 »
 :)
Misschien is COMPLOT ook een groot woord.....

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: De bende van 6
« Reactie #17 Gepost op: 3-04-2004, 10:18:12 »
heb je gelijk in, een onderonsje met een kleine stemafspraak dan  ;) ::tandpastasmiley::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline bert081

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De bende van 6
« Reactie #18 Gepost op: 3-04-2004, 11:01:06 »
Pfff complot.....beetje vergezocht allemaal...
Wat gebeurd is een wezelijk onderdeel van het groepsproces, waarbij de contactfase is geweest en de doel-intergratie fase is geimplementeerd...
oftewel; men kijkt naar medestanders en houd daarbij het doel voor ogen...hoe bereik ik wat zo effectief en efficient mogelijk....

daarbij....hulde voor maria, zij blijft de leukste....... ::ok::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: De bende van 6
« Reactie #19 Gepost op: 3-04-2004, 11:04:07 »
had dit ook wel zien aankomen maar verwachte groepjes van 2 of 3 ofzo
dit is zo groot dat nu een paar afleveringen je alleen nog maar met je bende leden over bent

tja en dan moet je toch weer je leden er uit gaan gooien of de bende opheven :D
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.