Auteur Topic: 2e Aflevering  (gelezen 12054 keer)

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: 2e Aflevering
« Reactie #20 Gepost op: 5-04-2004, 11:09:22 »
Voor de vergelijking: peking had er dit keer 670 000
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline terschelling

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2e Aflevering
« Reactie #21 Gepost op: 5-04-2004, 15:47:35 »
[Ik kom nog al eens op Terschelling en daar is een vliegermaker die ook van die vliegers heeft


dat is geen toeval hoor ;)

Offline Vennetje

  • Forumlid
Re: 2e Aflevering
« Reactie #22 Gepost op: 5-04-2004, 22:59:51 »
Ik moest heel hard lachen toen de straatkinderen Suzanne na moesten doen en Suus met haar kontje ging schudden ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: helemaal geweldig ::rofl::

Offline Sterspeler

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • Cool!
Re: 2e Aflevering
« Reactie #23 Gepost op: 6-04-2004, 00:11:01 »
Als ik het goed begrijp zijn de kijkcijfers dus niet zo geweldig???   ???
"to be or not to be..." That's the question!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: 2e Aflevering
« Reactie #24 Gepost op: 6-04-2004, 01:16:39 »
Naar Sport 7 keken tijdens primetime maximaal 70.000 mensen...en die televisie was per minuut ongeveer een factor 100 duurder ::jaja::

Alles is relatief  ::tandpastasmiley::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: 2e Aflevering
« Reactie #25 Gepost op: 8-04-2004, 20:25:48 »
Mereltje dat jumpen lijkt mij doodend. Je ziet vandaag ook weer een foto inde NCRV gids. Gebonden aan je benen naar zo'n diepte. Dat je heupen dan niet van lijf worden gerukt. Ik ben zeer benieuwd maar ik denk dat ik meer met mijn ogen dicht zal zitten dan de kandidaten. We zien wel. Doei ::rofl::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2e Aflevering
« Reactie #26 Gepost op: 9-04-2004, 16:08:54 »
Ik heb gisteren pas de kans gezien om aflevering 1 en 2 te bekijken (ik was 2 vrijdagen op 'n rij niet thuis en had de afleveringen opgenomen) en ik moet zeggen dat ik 't erg leuk vond! Ik denk dat de makers van MK 'n prachtige combinatie hebben gemaakt van onderhoudende en informatieve televisie. Bij Missie Antartica lag de nadruk nog teveel op dat informatieve vond ik, maar nu is de combinantie helemaal perfect!  ::ok::

Maar nu effe over aflevering 2. Erg leuke aflevering met als hoogtepunt natuurlijk die opdracht met 't entertainen van die kinderen. Prachtig hoe iedereen 't op 'n eigen manier aanpakte en met zulke eenvoudige dingen erin slaagden om die kinderen te amuseren! Ik heb er echt van genoten.  ::jaja::

Dat wegstemmen bevalt me ook nog steeds niet, het bepaalt ook de rest van de tijd. Krijg je ammaal van die complotten, hrm.. Iedereen is echt alleen maar bezig met IK-moet-erin-blijven dat vind ik toch wel erg jammer. Maarja, zal toch wel zo blijven, ik moet me er maar overheen weten te zetten... Het is zo jammer, want ik vind het eigenlijk zulke leuke kandidaten, maar het is nu zo negatief! Ipv dat er gevraagd wordt wie ze het meeste mogen (okee, alleen als ze afvallen) wordt er alleen maar telkens op gefocust wie ze het liefst zien gaan.. :-\\

Tja Annemieke. Jij bent vanuit WIDM natuurlijk gewend dat de kandidaten er op 'n hele andere manier uitgaan als nu met 't wegstemmen. Ik vind 't eerlijk gezegd dat 't hier nog heel netjes en sportief gaat tegenover programma's als Expeditie Robinson, Big Brother enzo. Juist doordat ze openlijk moeten stemmen, houden de meesten 't netjes en zoeken ze toch wel 'n goede reden om iemand weg te stemmen vind ik. Ik vind er iig niks mis mee. Bovendien hou ik ook wel van die spanningen die zo'n stemmingen met zich meebrengen. Dat maakt 't juist spannend en daarmee leuk om naar te kijken!  :)