Auteur Topic: 1e Aflevering  (gelezen 17923 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
1e Aflevering
« Gepost op: 23-03-2004, 14:14:36 »
In dit topic kun je alles kwijt over de eerste aflevering van Missie Kilimanjaro die vrijdag a.s. zal beginnen. Een voorproefje staat al vast te lezen in het menu 'Afleveringen'  :)
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline MauriceHoeneveld

  • Forumlid
Re: 1e Aflevering
« Reactie #1 Gepost op: 26-03-2004, 22:57:06 »
Dat wordt smullen de komende weken.
Gewelig om zoveel herkenbare punten al gelijk de eerste aflevering te zien. Ik krijg gelijk zin om ook weer terug naar Tanzania te gaan.

Maar als ik het zo zie krijgen de deelnemers het nog zwaar. Ook al is Afrika nog zo'n mooi werelddeel het is een keiharde environment. En die Kilimanjaro is nog een heel eind te gaan. Dus veel succes voor de overgebleven kandidaten.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 1e Aflevering
« Reactie #2 Gepost op: 26-03-2004, 23:23:22 »
Wel jammer dat zo'n leuke kandidaat (net Arjan Ederveen) er zo snel uitligt...

 :-[
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: 1e Aflevering
« Reactie #3 Gepost op: 26-03-2004, 23:32:31 »
tja dat is het spel
geeft je wel de kans de andere kandidaten beter teleren kennen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline hakuna_shida

  • Erkend Insider
Re: 1e Aflevering
« Reactie #4 Gepost op: 27-03-2004, 00:31:20 »
(JEZUS) wat een flitsend programma voor de NCRV.
Zijn ze helemaal van de pot gerukt?????

Hmmm ik denk dat het toch wel eens spannend zou kunnen worden!!

Gr. Hakuna

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: 1e Aflevering
« Reactie #5 Gepost op: 27-03-2004, 00:50:21 »
GEWEÈÈÈLLLLLLLLLDIG!!!......De crew van Realitynet en MK hebben deze eerste aflevering mogen genieten in studio 23 van Kalanos mediagroep. Op een super groot scherm. Dat was dus je van het, van de bovenste plank. Linda zal jullie zeker bijpraten over dit evenement(je).

Maar de het is dus wel een hele goede eerste aflevering. Dat gaat het dus helemaal worden hier de komende weken. Proficiat NCRV,...goed gedaan ::ok:: ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: 1e Aflevering
« Reactie #6 Gepost op: 27-03-2004, 11:36:59 »
ik vond het  ::ok::
mooi gemaakt, mooie beelden. *cora wil ook naar tanzania..

Offline nick

  • Forumlid
Re: 1e Aflevering
« Reactie #7 Gepost op: 27-03-2004, 13:44:35 »
 ::ok::Super leuk programma.
Het is alleen vanaf de eerste aflevering al vrij hard. Ik vind dat een psychologe toch moet kunnen inschatten, dat zo'n samenzwering een enorme impact op iemand kan hebben. Frank heeft zich vanaf het begin buitengesloten gevoeld, omdat hij niet mee deed aan de zware proef. Ik kan heus wel begrijpen dat de anderen jaloers zijn, maar om hem dan zo hard terug te pakken(gewoon zichtbaar voor hem), is juist een teken van zwakte.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 1e Aflevering
« Reactie #8 Gepost op: 27-03-2004, 14:23:10 »
Hmmm ik kan niet zo goed tegen zo'n soort executie hoor :-\\... dat het afhangt van een opdracht vind ik eigenlijk al vervelend genoeg (want dan gaan de kandi's dus niet samenwerken maar ikke-ikke ieder voor zich, lekkere sfeer dan al meteen bij dat inhalen tijdens die race), maar dat wegstemmen, euw.. ::ohno::

Maar sja, Tanzania en het wildlife zijn natuurlijk wel prachtig..  ::jaja:: Ik blijf t wel ff volgen, maar t kan zijn dat ik er na een paar keer niet meer tegen kan vanwege deze executies. Het lijken me trouwens wel bijna allemaal erg leuke kandidaten! ::ok::

Maarre superzielig voor Frank.. :-[

Offline Sija

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 1e Aflevering
« Reactie #9 Gepost op: 27-03-2004, 18:59:31 »
Wie van de heren had er ook al weer een beertje mee? Ik kan het echt niet meer bedenken 
       ???           ???            ???
Vond het wel ontzettend schattig ::ok::
                     
Tis een Kwestie van Geduld

Offline Oepiel

  • Forumlid
Re: 1e Aflevering
« Reactie #10 Gepost op: 27-03-2004, 19:04:35 »
Die met het beertje dat was Bram  8) ik vond hem zelf ook wel een leuk beertje, absoluut mijn favoriet!!
Super aflevering, veel afwisseling en een goede kennismaking met alles en iedereen, de executies zijn wat minder, maar ach, dat hoort erbij!!

 ::bravo::   ::zwaai::

Offline Buur

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 1e Aflevering
« Reactie #11 Gepost op: 28-03-2004, 10:43:31 »
Ik vond het ook al snel dat de kandidaten nu al moesten doorgeven wie ze eruit wilden hebben. Ze zaten er tenslotte toch nog maar pas twee dagen.

Wat ik eigenlijk heel leuk had gevonden aan de eerste proef met dat lopen en dat fietsen met die banaantjes en zo, dat eigenlijk de langzaamste had moeten winnen. Bij het beklimmen van de Kilimanjaro heb je namelijk niet zo veel aan snelheid. Zelfbeheersing is veel belangrijker. Door de gidsen en andere mensen aldaar word je er continu op gewezen dat je alles langzaam aan moet doen. Langzaam lopen, langzaam klimmen, zodat je je beter op de hoogte aanpast.

Haha, zou een mooie verrassing zijn als de snelsten naar de rot-maar-op proef moesten hahaha. Ja briljant.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: 1e Aflevering
« Reactie #12 Gepost op: 28-03-2004, 12:21:45 »
"Kandidaten worden getest op doorzettingsvermogen, samenwerking, intelligentie en fysieke conditie."

Er staat nergens dat de afvallers hierdoor bepaald worden, Frank!!  >:D Ook NCRV  >:D

Offline Truus Talland

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 1e Aflevering
« Reactie #13 Gepost op: 28-03-2004, 16:34:40 »
Zo, plat voor de TV gehangen en de eerste aflevering gekeken.

Een errug leuk programma, dat niet alleen de fysieke conditie van de deelnemers toetst!
Dat je aanmelden als vrijwilliger, ook nadelen kan hebben  :(!
Alleen betwijfel ik of een andere vrijwilliger er ook uitgeknikkerd was geworden. Het was voor hem sowieso een nadeel dat Frank door bijna iedereen als een buitenbeentje werd gezien. Daarom kan ik me ook voorstellen dat hij met de wegstemronde het extra pijnlijk vond dat hij op zo'n manier tot buitenstaander werd gebombardeerd.

En dat de dames bekokstoofd hadden dat Frank weg moest..........tsja, ze waren samen in een tent, dus het zou raar zijn geweest als ze elkaar hadden weggestemd....

Al met al een erg verrassend programma, dat veel inzet van de kandidaten vergt!

Op naar aflevering 2!
We besluiten u niet langer te laten wachten en verbreken nú de verbinding!

Offline Truus Talland

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 1e Aflevering
« Reactie #14 Gepost op: 28-03-2004, 17:05:33 »
Het viel me wel op dat Jetske met de minuut van kleur verschoot....... ::vergroot::

Het staat wel leuk natuurlijk, zo'n topje met blote schouders, maar of dat nou ècht handig is in Afrika...... :-\\

Ik begon bij wijze van spreken al te smeren met after-sun om de rood verbrande schouders enigszins te verzachten..... ;)
We besluiten u niet langer te laten wachten en verbreken nú de verbinding!

Offline Truus Talland

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 1e Aflevering
« Reactie #15 Gepost op: 28-03-2004, 17:08:22 »
Wel jammer dat zo'n leuke kandidaat (net Arjan Ederveen) er zo snel uitligt...

 :-[

Ik vond inderdaad ook dat hij wel wat op Arjan Ederveen leek.  ::jaja::
Maar helaas dat mocht hem niet baten. ::ohno::
We besluiten u niet langer te laten wachten en verbreken nú de verbinding!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: 1e Aflevering
« Reactie #16 Gepost op: 28-03-2004, 18:44:45 »
Hoe zat het nou met die mobiele telefoons ??

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: 1e Aflevering
« Reactie #17 Gepost op: 28-03-2004, 19:39:54 »
Mobiele telefoons werden afgepakt aan het begin van het programma, net als het geld

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re: 1e Aflevering
« Reactie #18 Gepost op: 28-03-2004, 22:26:54 »
Mobiele telefoons werden afgepakt aan het begin van het programma, net als het geld

DAs niet zo erg, maar bewn je een keer in Afrika, dan pakken za ook nog je fototoestel af, das veel erger ::jaja::
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: 1e Aflevering
« Reactie #19 Gepost op: 28-03-2004, 22:49:55 »
Daar heb je zeker gelijk in!!!!!

Maar zonder fototoestel kan je wel volop genieten...Hoef je niet de hele tijd te denken..wat een prachtig "KODAK-MOMENT"