Auteur Topic: [kandidaten] Maartje  (gelezen 17872 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[kandidaten] Maartje
« Gepost op: 23-03-2004, 16:05:49 »
Hier kun je alles kwijt over Maartje...
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #1 Gepost op: 27-03-2004, 00:57:27 »
Nou, Maartje...heeft het niet verkeerd gedaan....Heb respect voor haar doorzettingsvermogen....en haar strategische actie met de laatste selectieronde. hahaha,...die was blij zeg!!! ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #2 Gepost op: 28-03-2004, 10:05:34 »
maartje had natuurlijk wel een beetje geluk, dat ze bij de eerste ronde al eruit was. ze kon zich beter voorbereiden dan de andere twee...is dat wel eerlijk eik?  :-\\

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #3 Gepost op: 28-03-2004, 18:18:37 »
favoriete drinken: Water, wijn.

Mijn advies:
Meer water bij de wijn en netjes alles opdrinken. (dat maakt het schatten een stuk makkelijker).

Offline Truus Talland

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #4 Gepost op: 29-03-2004, 20:56:17 »
 hahaha,...die was blij zeg!!! ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Citaat

Ik vond dat dat ook wel een beetje minder uitbundig had gemogen.  ::schaam::

Toen Maartje samen met Yvonne had besloten dat "de ander" weg zou moeten, en smoesden dat zij de laatste vraag zou krijgen....zodat zij het oordeel kon vellen.
Toen bleek dat ze het antwoord op de laatste vraag wist, hadden ze de teleurstelling voor Frank wel iets meer in rekenschap mogen nemen.
Toen ze als een stel jonge pubers stonden te joelen en te springen dacht ik toch echt: wat als je het niet had geweten.......en jij naar huis had gemoeten?!
Dan had jij het ook niet leuk gevonden als Yvonne en Frank hadden staan springen van blijdschap.
Dat je blij bent dat je niet terug hoeft is logisch, maar iets minder uitbundig was wel zo netjes geweest.
We besluiten u niet langer te laten wachten en verbreken nú de verbinding!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #5 Gepost op: 29-03-2004, 22:06:05 »
Dat je blij bent dat je niet terug hoeft is logisch, maar iets minder uitbundig was wel zo netjes geweest.
ja, idd, moet toch wel extra pijnlijk zijn voor Frank om haar zo te zien dansen :-\\

Offline _Frank_

  • Erkend Insider
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #6 Gepost op: 29-03-2004, 23:04:58 »
Ik besefte direct nadat ik me als vrijwilliger had opgeworpen dat deze keuze me tegenstemmen zou opleveren omdat ik buiten de groep zou komen te staan. Iedereen deelde namelijk de overwinning op die fysiek zware opdracht waaraan ik (jammer genoeg) niet heb mee mogen doen. Dat ik samen met Yvonne en Maartje in de retourstridj terecht kwam pas het nachtmerrie scenario voor me omdat die twee tentgenoten elkaar niet zouden wegstemmen. Al na de nominatie en ook tijdens de retourstrijd realiseer ik me dat mijn kansen bekeken zijn en ik retour moet. Mijn blik spreekt boekdelen

Een top is zo hoog als het dal diep is

Offline Tiger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #7 Gepost op: 31-03-2004, 10:06:14 »
Ik vond het ook niet netjes van Maartje om te zeggen dat het een moeilijke keuze was. De keuze was al gemaakt, maak er dan ook geen scene van en zeg waar het op staat. Bovendien valt Yvonne ook behoorlijk wat te verwijten doordat zij de vijfde vraag weggaf en daarmee de verantwoordelijkheid aan Maartje gaf. ::niet-ok::
Laten we het zo zeggen: als ik de vijfde vraag van iemand zou krijgen zou ik op z'n zachtst gezegd 'not amused' zijn.
Het is rot voor je Frank, je hebt geen moment de mogelijkheid gehad om het verloop een andere wending te geven.   

Offline mereltje

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • rust kan je redden
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #8 Gepost op: 31-03-2004, 10:33:49 »
Vind ik eigenlijk ook.
Het getuigt niet echt van kracht als je zelf de laatste vraag niet aandurft!!! :(
Ik denk dat Maartje vast nog wel even gedacht heeft...of zal ik Yvonne toch wegsturen....want als Maartje hem fout had gehad...was het de schuld van Yvonne geweest!!
En bedankt!!!! ::trots::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #9 Gepost op: 31-03-2004, 10:44:07 »
Zouden die 2 die strategie niet hebben afgesproken? Zoals Yvonne al zei, Maartje wist erg veel over Afrika. De kans dat zij de vraag goed zou beantwoorden was groter dan dat Yvonne dat zou doen. Daardoor behoedde Yvonne zich voor afvallen, en samen hadden ze denk ik al de afspraak dat ze elkaar er niet uit zouden wippen, maar degene die door de groep genomineerd werd. Wellicht hadden ze al een idee wie zou genomineerd worden en het daar al mee eens zijn omdat ze misschien zelf Frank ook genomineerd zouden hebben.
Ik hoop dat we hun beweegredenen ooit nog eens mogen horen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline supercar

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #10 Gepost op: 4-04-2004, 19:56:18 »
 ::tandpastasmiley::

 Heey Maartje,

 Voordat je deelnam aan de MK, heb je zeker eerst heel de
 toneelacademie doorlopen? Wanneer ga je nou ECHT deelnemen
 aan het spel?

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #11 Gepost op: 4-04-2004, 20:17:53 »
Maartje wat was nu de echte reden om kim te nomineren voor de retour strijd...ik snapte weinig van de beredenering :-\\

Offline aahpa

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #12 Gepost op: 4-04-2004, 23:20:27 »
Maartje je wordt sterker en begint in de groep naar mijn mening meer respect te krijgen. De eerste aflevering moeten wij maar snel vergeten. Volgens mij ben je zo ook niet en heb je een heel zacht karakter. We zullen wel zien. ::zwaai::

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #13 Gepost op: 5-04-2004, 09:34:20 »
Ik zou iemand die sterk is in het eindspel(retourstrijd moet ik nog ff op oefenen) wel graag in m'n team ::tandpastasmiley:: willen hebben. Omgekeerd denk ik dat Maartje deze capaciteiten ook nog wel wat meer uit zou kunnen spelen.

Offline Tiger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #14 Gepost op: 6-04-2004, 11:40:09 »
De eerste aflevering moeten wij maar snel vergeten. Volgens mij ben je zo ook niet en heb je een heel zacht karakter.

Volgens mij ben je wie je bent. In elke situatie en dus ook in deze.

Offline habari

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #15 Gepost op: 6-04-2004, 14:41:38 »

Volgens mij ben je wie je bent. In elke situatie en dus ook in deze.

Volgens mij heb je gelijk, maar moet je in elke nieuwe situatie (vooral in een extreme als deze) opnieuw je eigen grenzen aftasten en iteratief tot jezelf komen.  :o ::regenboog::
Oost west mij best

Offline Sterspeler

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • Cool!
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #16 Gepost op: 6-04-2004, 15:21:57 »
 ??? iteratief = herhalend (Wolters Koenen, 29ste druk)

Hmmm... iteratief tot jezelf komen...   ::oink::
"to be or not to be..." That's the question!

Offline supercar

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #17 Gepost op: 6-04-2004, 16:34:40 »
 ::zwaai::

Hallo Maartje,

Enne ben je al een beetje zenuwachtig voor de volgende uitzending?
Ik ben benieuwd of je deze keer ECHT retour gaat!
Het wordt toch wel een beetje JE tijd zo zachtjes aan!  ::rofl::
Ik bedoel het niet hatelijk hoor en neem het niet al te persoonlijk op!

Toedels

Offline habari

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #18 Gepost op: 6-04-2004, 17:07:57 »
??? iteratief = herhalend (Wolters Koenen, 29ste druk)


Iteratief (ook wel frequentetief) geeft inderdaad een herhaalde handeling aan. Niet pats boem klaar. (Habari 2004)
Oost west mij best

Offline Sterspeler

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • Cool!
Re: [kandidaten] Maartje
« Reactie #19 Gepost op: 6-04-2004, 17:29:02 »
 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

Habari, je bent écht leuk!!! Ik moet erg om je lachen, wat een poephumor!!!  ::ok::

 ::zwaai::
"to be or not to be..." That's the question!