Auteur Topic: [kandidaten] Frank  (gelezen 12316 keer)

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[kandidaten] Frank
« Gepost op: 23-03-2004, 16:01:18 »
  Hier kun je alles kwijt over Frank...
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #1 Gepost op: 27-03-2004, 00:59:59 »
Nou dat was van korte duur. Jammer voor hem, maar iemand moet de eerste zijn. We hopen dat hij een verslag wil maken voor ons. tatata...Franks Visie Kilimanjaro ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #2 Gepost op: 27-03-2004, 10:29:44 »
Jammer dat Frank al meteen slachtoffer werd van een complot tussen die dames (hadden we niet een topic over het feit dat vrouwen gemener zijn dan mannen :-\\) ... ik had hem nog wel iets verder willen zien komen. Direct afgezonderd worden van de groep is natuurlijk niet leuk, op die manier val je er ook al meteen buiten en hij kreeg nu niet de kans om dat te herstellen.
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline danow

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #3 Gepost op: 27-03-2004, 10:52:53 »

ja man eigelijk best wel maf de hele groep stemde hem weg maar ik vond eigelijk dat hij de kans niet heeft gehad zich in de groep te werken omdat hij dat spel van die persoonlijke spullen moest doan,dus ookal vond ik hem ook niet echt in de groep passen is het niet zo leuk dat hij er op deze manier uit moest

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #4 Gepost op: 27-03-2004, 10:56:13 »
Vond vooral dat doorgeven van de laatste vraag aan Maartje door Yvonne nogal pijnlijk. Dat ze erbij zegt... want jij weet het antwoord vast wel..
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline danow

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #5 Gepost op: 27-03-2004, 10:59:39 »
ja man!! ik zou wel willen weten wat die 2 besproken hadden en wat vinden jullie leuker wie is de mol? of missie kilimanjaro,en wie is jullie favorit dan??mijne kim!! ;)

Offline fireman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • waar rook is is vuur...
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #6 Gepost op: 27-03-2004, 11:40:35 »
jammer frank dat je er nu al uit ligt...
Je was het slachtoffer van een complot van beide dames...
Ik denk alleen dat dit soort plannetjes nog meer worden gemaakt hoe verder je in het programma komt...

Ik vind Kim ook de leukste

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #7 Gepost op: 27-03-2004, 11:43:49 »
ja man!! ik zou wel willen weten wat die 2 besproken hadden en wat vinden jullie leuker wie is de mol? of missie kilimanjaro,
hehe,  ;D  voorlopig nog even wie is de mol hoor ;) maar MK is anders en ook leuk. maarja we zijn natuurlijk wel allemaal van oorsprong widm-ers..  ;)

ik denk dat als frank had meegdaan aan de 1e opdracht, het miss anders gelopen was. wat denken jullie?

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #8 Gepost op: 27-03-2004, 12:03:51 »

ik denk dat als frank had meegdaan aan de 1e opdracht, het miss anders gelopen was. wat denken jullie?

Dat denk ik ook zeker.. t is toch een groepsgevoel wat je bij zon eerste dag kweekt
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline nick

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #9 Gepost op: 27-03-2004, 13:15:31 »
Heel erg jammer voor Frank. En nog meer jammer vind ik het dat er altijd weer mensen zijn die plannetjes smeden.

Als het iemand anders was geweest die niet mee had gedaan aan de eerste wedstrijd was het vast diegene geweest die er als eerste uit zou vliegen.

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #10 Gepost op: 27-03-2004, 13:19:51 »
En nog meer jammer vind ik het dat er altijd weer mensen zijn die plannetjes smeden.
Dat vond ik nou juist het mooiste, ik hoop dat dat nog veel meer gaat gebeuren.
Natuurlijk wel knap lullig als je op die manier eruit vliegt...

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #11 Gepost op: 27-03-2004, 13:37:16 »
Vraag me af of men bij de volgende aflevering even makkelijk 'n vrijwilliger gaat vinden. Het enthousiasme van Frank bij het begin van het spel, heeft 'm meteen de nek gekost.  :-\\

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #12 Gepost op: 27-03-2004, 13:59:53 »
Jammer dat hij zich niet heeft kunnen bewijzen, maar eerlijk gezegd had ik ook niet zoveel meer van hem hoeven zien... Wel knap van hem om die persoonlijke voorwerpen goed genoeg uit te kiezen, terwijl je je medekandidaten nog niet zo goed kent! Dat vond ik klasse  ::ok::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #13 Gepost op: 27-03-2004, 14:30:17 »
hehe,  ;D  voorlopig nog even wie is de mol hoor ;) maar MK is anders en ook leuk. maarja we zijn natuurlijk wel allemaal van oorsprong widm-ers..  ;)
pfew ::ok::

Idd onwijs zielig voor Frank, ben het wel eens met wat iedereen hier zegt... Echt knap dat ie zoveel voorwerpen goed had!! En Jetske zei nog wel dat hij er voordeel aan zou hebben dat hij niet meedeed aan de eerste proef! Ja, kon ie toen niet verliezen, maar eigenlijk had ie toch nadeel ::).

Offline Mandela

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #14 Gepost op: 27-03-2004, 15:38:45 »
Ik vind het jammer dat Frank er uit ligt.

Ik heb zijn profiel gelezen. Hij geeft leuke en grappige antwoorden.
Toch jammer, dat de meeste daar moeite mee hebben.
En ik hoop dat Frank zijn verhaal doet op deze forum site.
En ik ben ook benieuwd naar wat die twee dames bekonkeld hebben.

Frank sterkte.

Offline Sija

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #15 Gepost op: 27-03-2004, 18:41:29 »
Ontzettend sneu voor Frank, want wat begon hij enthousiast. Om er dan op zo'n manier uit te vliegen is wel erg triest.

En die twee mutsen hebben gewoon vooraf een plan gesmeed om degene, die bij de retour-ronde aan hun twee toegevoegd ging worden, er uit te werken. Wat kan de mens hard zijn.   
:(

Ik had Frank wel wat langer willen zien in de serie. Het lijkt me wel een leuke persoonlijkheid.   
;D
Tis een Kwestie van Geduld

Offline Truus Talland

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #16 Gepost op: 28-03-2004, 16:27:57 »
Errug jammer voor Frank, dat zijn enthousiasme hem de das om heeft gedaan.
Ik vond het inderdaad ook errug knap dat hij de persoonlijke spullen wist te plaatsen  ::ok::

We besluiten u niet langer te laten wachten en verbreken nú de verbinding!

Offline sjulie

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #17 Gepost op: 28-03-2004, 19:32:04 »
Top  ::ok:: je dagboekverslag!
Heel leuk om te lezen hoe het allemaal is gegaan.

Offline _Frank_

  • Erkend Insider
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #18 Gepost op: 29-03-2004, 23:12:28 »
Dank jullie wel allemaal voor het medeleven. Ja ik baalde ontzettend. Ik was helemaal klaar, vol energie voor de strijd. Hoe het opwerpen als vrijwilliger me fataal werd. Heb ik daar een lesje uit geleerd?
Een top is zo hoog als het dal diep is

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaten] Frank
« Reactie #19 Gepost op: 29-03-2004, 23:35:54 »
Frank, wat een prachtig verslag heb je geschreven. Zo prachtig verwoord. Vind het nu helemaal jammer dat we je nu al in de uitzendingen moeten missen.  e kunt , hoewel schamel terugkijken op een ervaring, te kort, maar toch.....
Ik hoop van harte dat je Afrika nog eens op eigen gelegenheid kunt gaan verkennen. Zou er zeker voor gaan sparen  ::tandpastasmiley:: ::ok:: Toppie hoor....
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....